

Τα κέρδη της Disney ξεπέρασαν τις προσδοκίες, εν μέρει χάρη στα κέρδη του ESPN+ και τη συνεχή ανάπτυξη των θεματικών πάρκων, αλλά η μείωση των διαφημιστικών εσόδων απογοήτευσε, σύμφωνα με το CNBC.
Η μείωση των διαφημιστικών εσόδων προήλθε κυρίως από το δίκτυο ABC Network της Disney και άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς που ανήκουν στη Disney, οι οποίοι κατέγραψαν χαμηλότερα έσοδα από πολιτικές διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ο διευθύνων σύμβουλος Bob Iger δήλωσε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να είναι ανοιχτή στην πώληση των τηλεοπτικών της περιουσιακών στοιχείων.
Εν τω μεταξύ, η εταιρεία πρόσθεσε 7 εκατ. νέους συνδρομητές στο Disney+ από το προηγούμενο τρίμηνο, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των χρηστών της στα 150,2 εκατ., συμπεριλαμβανομένου του Hotstar. Η επιχείρηση streaming περιόρισε επίσης τις ζημίες της σε σύγκριση με πέρυσι.
Η Wall Street ανέμενε ότι η Disney θα ανακοίνωνε συνολικά 148,15 εκατ. συνδρομητές για το τρίμηνο. Η εταιρεία προώθησε την προσθήκη κινηματογραφικών τίτλων όπως το “Elemental”, η “Μικρή Γοργόνα” και οι “Φύλακες του Γαλαξία”: Vol. 3″, καθώς και η νέα σειρά Star Wars “Ahsoka” ως βασικό περιεχόμενο streaming κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου.
Ακολουθούν τα βασικά στοιχεία από την ανακοίνωση της Disney:
Οι συνολικοί συνδρομητές του Disney+ διαμορφώθηκαν στους 150,2 εκατ. έναντι 148,15 εκατ. που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount.
Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 264 εκατ. δολαρίων, ή 14 cents ανά μετοχή, για το τέταρτο τρίμηνο χρήσης που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, από καθαρά κέρδη 162 εκατ. δολαρίων, ή 9 cents ανά μετοχή, κατά την περσινή περίοδο.
Εξαιρουμένων των απομειώσεων, η εταιρεία κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη ύψους 82 cents ανά μετοχή, υψηλότερα από τα 70 cents ανά μετοχή που ανέμενε η Wall Street.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% στα 21,24 δισ. δολάρια, λίγο πιο κάτω από τις εκτιμήσεις, οι οποίες έκαναν λόγο για έσοδα 21,33 δισ. δολαρίων. Αυτή είναι η δεύτερη διαδοχική απώλεια εσόδων για τη Disney και η πρώτη φορά που σημειώνει διαδοχική απώλεια εσόδων από τις αρχές του 2018.
Είναι επίσης το πρώτο τρίμηνο που η Disney χρησιμοποιεί τη νέα της δομή χρηματοοικονομικής αναφοράς, η οποία τμηματοποιεί την εταιρεία σε τρία τμήματα – ψυχαγωγία, αθλητισμός και εμπειρίες. Η ψυχαγωγία περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες streaming και μέσων ενημέρωσης της Disney, ο αθλητισμός περιλαμβάνει το ESPN και οι εμπειρίες περιλαμβάνουν τα θεματικά πάρκα, τα ξενοδοχεία, τη γραμμή κρουαζιέρας και τις προσπάθειες της εταιρείας για το merchandising.
Το τμήμα εμπειριών της Disney είδε τα έσοδα να κάνουν άλμα 13% στα 8,16 δισ. δολάρια, καθώς κατά τη διάρκεια του τριμήνου τα πάρκα κατέγραψαν υψηλότερη επισκεψιμότητα και υψηλότερες τιμές εισιτηρίων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Η εταιρεία ανέφερε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν χαμηλότερες τιμές ξενοδοχείων στο θέρετρό της στη Φλόριντα και ότι η περιοχή αυτή βρίσκεται αντιμέτωπη με υψηλότερα λειτουργικά έξοδα. Τα πάρκα αντιπροσώπευαν περίπου το 66% των συνολικών εσόδων του εν λόγω τμήματος.
Σχετικά Νέα
ΕΕ: Τον «σκιώδη στόλο» του Πούτιν στοχεύει το προτεινόμενο 17ο πακέτο κυρώσεων
Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, παρουσίασε σήμερα στην τηλεδιάσκεψη της.
Πηγές Τουρκικού ΥΠΕΞ: Η Τουρκία είναι έτοιμη να αναλάβει το καθήκον επίβλεψης μιας πιθανής εκεχειρίας στην Ουκρανία
Η Τουρκία είναι έτοιμη να αναλάβει το καθήκον επίβλεψης μιας πιθανής εκεχειρίας στην Ουκρανία.
Eurovision: Η περσινή εκπρόσωπος του Ισραήλ ξεσπά εναντίον της Μαρίνας Σάττι – «Ήταν ανάμεσα στους πιο αηδιαστικούς διαγωνιζόμενους»
H τραγουδίστρια Eden Golan, εκπρόσωπος του Ισραήλ στη Eurovision 2024 περιγράφει την σκληρότητα που ισχυρίζεται πως.
Τελεσίγραφο Τραμπ και Ευρωπαίων ηγετών σε Ρωσία για την εκεχειρία
Σε εκεχειρία 30 ημερών χωρίς όρους από τις 12 Μαΐου, συμφώνησαν σήμερα Σάββατο (10/5).