Διορθώσεις από τον Guardian σε άρθρο για τον Έλληνα δημοσιογράφο Θάνο Δημάδη

Προσθήκες και διορθώσεις σε άρθρο που δημοσίευσε στις 21 Νοεμβρίου 2019 και αφορούσε τον Ελληνα δημοσιογράφο Θάνο Δημάδη, προχώρησε η ηλεκτρονική έκδοση του Guardian. Στην υπάρχουσα δημοσίευση, στο ίδιο κείμενο δηλαδή που δημοσιεύτηκε πριν από έναν χρόνο, ο Guardian φιλοξενεί πλέον τη δήλωση της επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξένου Τύπου Nancy Prager-Kame, σύμφωνα με την οποία όλα τα προνόμια προς τους χορηγούς συμπεριλαμβανομένης και της Bayer που προσέφερε ο Θάνος Δημάδης, είχαν εγκριθεί από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Κέντρου Τύπου για το οποίο ο Θάνος Δημάδης εργαζόταν.

Επίσης, στην ίδια δημοσίευση, ο Guardian προέβη στη διαγραφή των  αρχικών ισχυρισμών του άρθρου ότι ο Δημάδης είχε προβεί σε διαγραφή e-mails από το επίσημο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που διατηρούσε όσο διάστημα εργαζόταν για το Ίδρυμα Ξένου Τύπου. Τέλος, ο Guardian επανόρθωσε και ως προς την ιδιότητα του Θάνου Δημάδη κατά την περίοδο που εργαζόταν για την συλλογή χορηγιών για την Ένωση Ξένου Τύπου. Διευκρίνισε ότι στο διάστημα αυτό ο Θάνος Δημάδης δεν εργαζόταν ως δημοσιογράφος αλλά είχε μόνο την εμπειρία του πρώην ξένου ανταποκριτή.

Σύμφωνα με τον Θάνο Δημάδη οι προσθήκες και διορθώσεις στο άρθρο έγιναν κατόπιν παρέμβασης των δικηγόρων του στις ΗΠΑ.

Σχετικά Νέα