

Διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ψηφιακό marketing: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις», διοργανώνουν την Τετάρτη, 7 Απριλίου 2021 στις 15:30, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους μήνες. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν ψηφιακά κανάλια προώθησης και προβολής, προσαρμόζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα συζητηθούν θέματα όπως:
Πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους προώθησης πωλήσεων;
Ποιοι είναι οι κύριοι τρόποι ψηφιακής προβολής, και πως εξυπηρετεί την επιχείρηση κάθε ένας από αυτούς;
Πώς επιλέγει μια επιχείρηση τα εργαλεία ψηφιακής προβολής στην εγχώρια και διεθνή αγορά;
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ. Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τη φόρμα συμμετοχής εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Μαρία Μποζούδη, ΣΕΒ (τηλ: 2115006155,
e-mail: [email protected]),
Θοδωρής Αξυλιθιώτης, ΕΒΕΘ (τηλ: 2310 370120,
e-mail: [email protected])
Σχετικά Νέα
Intralot: Διαψεύδει δημοσίευμα για διασυνοριακή συγχώνευση
Η ΙΝΤΡΑΛΟΤ Α.Ε. σε απάντηση της υπ΄αριθμ. πρωτ. 809/22.04.2025 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σχετικά.
Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Αύξηση οικονομικών μεγεθών και νέες επενδύσεις
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ΑΕ παρουσίασε αύξηση στον κύκλο εργασιών το 2024, ο οποίος.
Novo Nordisk: Το χάπι αδυνατίσματος της Eli Lilly ρίχνει 7% τη μετοχή
Πάνω από 7% υποχωρεί η μετοχή της Novo Nordisk εν μέσω ανησυχιών ότι ένα.
Μικρά κέρδη στη Λεωφόρο Αθηνών μετά τις αργίες
Επιστροφή στη δράση για τους επενδυτές στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με τους τελευταίους να «ζυγίζουν».