

Διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ψηφιακό marketing: πρακτικά εργαλεία για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις», διοργανώνουν την Τετάρτη, 7 Απριλίου 2021 στις 15:30, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους μήνες. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν ψηφιακά κανάλια προώθησης και προβολής, προσαρμόζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές διαφήμισης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα συζητηθούν θέματα όπως:
Πώς λειτουργεί το ψηφιακό marketing σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους προώθησης πωλήσεων;
Ποιοι είναι οι κύριοι τρόποι ψηφιακής προβολής, και πως εξυπηρετεί την επιχείρηση κάθε ένας από αυτούς;
Πώς επιλέγει μια επιχείρηση τα εργαλεία ψηφιακής προβολής στην εγχώρια και διεθνή αγορά;
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ. Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τη φόρμα συμμετοχής εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Μαρία Μποζούδη, ΣΕΒ (τηλ: 2115006155,
e-mail: [email protected]),
Θοδωρής Αξυλιθιώτης, ΕΒΕΘ (τηλ: 2310 370120,
e-mail: [email protected])
Σχετικά Νέα
ΓΣΕΒΕΕ: Πράσινος μετασχηματισμός με τις μικρές επιχειρήσεις στην πρώτη γραμμή
Στις εργασίες της, πρόσφατης, 11ης Συνάντησης Εταιρικών Μελών του Σωματείου “Διάζωμα”, με θέμα “Βιώσιμη.
Bayer: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα κέρδη για το πρώτο τρίμηνο
Σημαντικά κέρδη καταγράφει η μετοχή της Bayer μετά την είδηση πως τα κέρδη της.
Η Πλαίσιο στις κορυφαίες εταιρείες της λίστας Best Workplaces™ Hellas για το 2025
Η Πλαίσιο, για τρίτη φορά τα τελευταία χρόνια, διακρίνεται ως κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα,.
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο RAIDO
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο RAIDO (101135800), το οποίο μεταξύ άλλων στοχεύει στην ανάπτυξη.