

Ο γερμανικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας DHL ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, μειωμένα κατά 6,9% σε σχέση με πέρυσι και κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 787 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,63 ευρώ έναντι 0,68 ευρώ, ενώ το EBIT διαμορφώθηκε στα 1,37 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 0,1%. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,2% στα 20,6 δισ. ευρώ για το γ’ τρίμηνο του 2024, παρά την υποτονική δυναμική της αγοράς.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η DHL μείωσε τις προβλέψεις της τόσο για το σύνολο του έτους όσο και μεσοπρόθεσμα, επικαλούμενη το ασθενέστερο μακροοικονομικό περιβάλλον στην Ευρώπη και τους χαμηλούς όγκους αλληλογραφίας και προανήγγειλε τριμηνιαία λειτουργικά κέρδη σύμφωνα με τις προσδοκίες της αγοράς.
Η μονάδα Post & Parcel της γερμανικής εταιρείας κατέγραψε μείωση των όγκων φορτίων, με ταυτόχρονη “εκτόξευση” του κόστους προσωπικού και ενέργειας, γεγονός που εξηγεί την πτώση των κερδών του τριμήνου, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Τόμπιας Μάγερ.
Επίσης, σχολίασε την πρόσφατη απόφαση της σχετικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας να επιτρέψει στην DHL να αυξήσει τις τιμές των ταχυδρομικών τελών, λέγοντας ότι οι εγκριθέντες αυξήσεις ήταν ανεπαρκείς.
Σχετικά Νέα
Όμιλος AKTOR: Ανέλαβε την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου
O Όμιλος AKTOR υπέγραψε σήμερα τη σημαντική σύμβαση αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας –.
Οι Βούλγαροι ξεκινούν την παραγωγή αυτοκινήτων -Ποια μάρκα θα κατασκευάζει τα οχήματά της στη γειτονική χώρα
Η επέκταση της κινεζικής GWM (Great Wall Motor) στην ευρωπαϊκή αγορά περνάει από τη.
ΟΛΠ: Κατέπλευσε στον Πειραιά το πρώτο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της Cosco Shipping
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική του θέση ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων.
Οι Αμερικανοί πληρώνουν τους δασμούς του Τραμπ στην κινεζική Temu
Η κινεζική εφαρμογή λιανικής Temu φαίνεται να μετακυλύει σχεδόν όλους τους νέους δασμούς του.