Ιστότοποι πολλών δεκάδων μεγάλων ομίλων, μεταξύ των οποίων αεροπορικές εταιρείες, τράπεζες και τεχνολογικές εταιρείες, αντιμετώπισαν για σύντομο χρονικό διάστημα σήμερα
μια παγκόσμια διακοπή των διαδικτυακών υπηρεσιών τους, από τον αμερικανικό πάροχο υπηρεσιών Akamai, που ανέφερε ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε.
Περίπου στις 19.30 ώρα Ελλάδας, η Akamai ανακοίνωσε στο Twitter ότι παρατήρησε «διαταράξεις» στην εξυπηρέτηση πελατών της, χωρίς να δώσει περαιτέρω διευκρινίσεις.
Ταυτόχρονα, αρκετές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών Southwest, Delta Air Lines, και των εταιρειών Costco Wholesale Corp, American Express, Airbnb ανέφεραν δυσκολίες σύνδεσης στους ιστότοπους και τις εφαρμογές τους.
Η Akamai παρέχει διάφορες υπηρεσίες πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και υπηρεσιών βελτιστοποίησης της πρόσβασης σε ιστότοπους, οι οποίες, θεωρητικά, επιτρέπουν τη διατήρηση της πρόσβασης χάρη, εν μέρει, στο cloud (υπολογιστικό νέφος).
Λίγο πριν τις 20:00 ώρα Ελλάδας, η Akamai ανακοίνωσε ότι επιδιόρθωσε τις αιτίες αυτής της διακοπής.
«Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή δεν είναι αποτέλεσμα επίθεσης στον κυβερνοχώρο στην πλατφόρμα Akamai», διαβεβαίωσε η εταιρεία.
Η μετοχή Akamai Technologies κατέγραφε απώλειες 0,50% φτάνοντας σε τιμή μετοχής 117 δολάρια στο δείκτη Nasdaq.
Στα μέσα Ιουνίου, μια βλάβη σε παγκόσμιο επίπεδο επηρέασε τις διαδικτυακές υπηρεσίες περίπου 500 πελατών της Akamai, που στερήθηκαν για ώρες σύνδεσης στο διαδίκτυο.
Η εταιρεία, με έδρα το Κέιμπριτζ (Μασαχουσέτη, βορειοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες), στη συνέχεια διαβεβαίωσε ότι η βλάβη, που διήρκεσε τέσσερις ώρες και επηρέασε αρκετές αεροπορικές εταιρείες και μεγάλες τράπεζες, δεν έγινε από επίθεση στον κυβερνοχώρο.
Στις αρχές Ιουνίου, η Fastly, ένας άλλος πάροχος της οποίας το όνομα, όπως της Akamai, είναι σχεδόν άγνωστο στο ευρύ κοινό, αλλά απαραίτητο για την προσβασιμότητα και τη λειτουργία πολλών ιστότοπων μεγάλης επισκεψιμότητας, αντιμετώπισε επίσης διακοπές στη λειτουργία της.
Η εταιρεία, εξειδικευμένη στο “cloud”, εξήγησε ότι το περιστατικό, επιλύθηκε σε λιγότερο από μία ώρα και το οποίο επηρέασε κυρίως τους ιστότοπους της Amazon και των New York Times, οφειλόταν σε σφάλμα ενός λογισμικού της.
Σχετικά Νέα
-
Ισπανία: Ποια είναι η σύζυγος του πρωθυπουργού που ερευνάται για διαφθορά
Σάλος έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες στην Ισπανία μετά την είδηση πως η σύζυγος του πρωθυπουργού Πέδρο.
-
Έρευνα: Δύο εκατομμύρια Βρετανοί υποφέρουν από μακροχρόνια συμπτώματα Covid
Δύο εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Αγγλία και τη Σκωτία εξακολουθούν να υποφέρουν από.
-
Με ρυθμό 1,6% αναπτύχθηκε η αμερικανική οικονομία το πρώτο τρίμηνο
Η αμερικανική οικονομία κατέβασε ταχύτητα το πρώτο τρίμηνο του 2024, με το ΑΕΠ να.
-
Τουρκία: Βαριά τιμωρία για πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα
Ανακοινώθηκε η ετυμηγορία για την υπόθεση πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος κοντά στην περιοχή Τσόρλου της.