

Σταθερή στα 0,1548 ευρώ ανά κιλοβατώρα παραμένει η χρέωση για το πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ τον Μάρτιο παρά την αύξηση των τιμών στο Χρηματιστήριο Ενέργειας καθώς η επιχείρηση εφαρμόζει αυξημένο ποσοστό έκπτωσης για την διαμόρφωση της λιανικής τιμής.
Ειδικότερα σύμφωνα με τους τιμοκαταλόγους που αναρτήθηκαν στο site της ΔΕΗ, παρά την κατά 14% αύξηση του κόστους ενέργειας τον Φεβρουάριο, η ΔΕΗ συγκρατεί για ακόμα μια φορά τις τιμές προς τους πελάτες της εφαρμόζοντας έκπτωση 60% στο βασικό πράσινο τιμολόγιό της που αφορά στην πλειονότητα των καταναλωτών. Μετά την εφαρμογή της έκπτωσης, η τελική τιμή για το βασικό πράσινο οικιακό τιμολόγιο για τον Μάρτιο παραμένει σταθερή στα 0,1548 Eυρώ/kWh.
Επιπλέον, όπως αναφέρει η επιχείρηση, εφαρμόζοντας έκπτωση 68,7%, διατηρεί σταθερή την τιμή και στις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης που θεσπίστηκαν από 1 Φεβρουαρίου. Έτσι, η τιμή του Γ1Ν πράσινου τιμολογίου για τις ζώνες αυτές παραμένει αμετάβλητη στα 0,1309 Eυρώ/kWh και οι πελάτες της ΔΕΗ που έχουν διζωνικούς μετρητές, μπορούν να επωφελούνται από επιπλέον χαμηλότερες τιμές κατά 15,5% τις ώρες χαμηλότερης χρέωσης.
Στα μπλε τιμολόγιά της, η ΔΕΗ διατηρεί αμετάβλητη την εγγυημένη σταθερή τιμή 0,145 Eυρώ/kWh για 12 μήνες για το οικιακό μπλε myHomeEnter (0,142 Eυρώ/kWh για το myHomeOnline). Για το myHomeOnline μπλε τιμολόγιο, η τιμή για τις ώρες χαμηλής χρέωσης κατεβαίνει στα 0,132 Eυρώ/kWh. Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ είναι η μόνη εταιρεία που έχει υιοθετήσει τις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης.
Επιπλέον, οι νέοι πελάτες των μπλε τιμολογίων της ΔΕΗ κερδίζουν 100 ευρώ με επιστροφή στον λογαριασμό. Με τα ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Online οι νέοι πελάτες επωφελούνται με έκπτωση 50 ευρώ στον πρώτο λογαριασμό τους και επιπλέον 50 ευρώ στον 6ο μήνα εφόσον διατηρούν ενεργό λογαριασμό στο myΔΕΗ.
«Τα μπλε προγράμματα της ΔΕΗ ξεχωρίζουν γιατί έχουν χαμηλό πάγιο και γιατί δεν έχουν προϋποθέσεις για την ανακοινωμένη τιμή τους. Η ΔΕΗ τοποθετεί τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο προσφέροντας ξεκάθαρη, απλή και διαφανή τιμολόγηση, ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις, ταχύτερη multichannel εξυπηρέτηση και πολυεπίπεδη digital εμπειρία», αναφέρει η ΔΕΗ.
Σχετικά Νέα
Τουρισμός: Πάνω οι αφίξεις αλλά στάσιμα τα έσοδα
Με την τουριστική σεζόν να έχει ήδη ξεκινήσει και την εικόνα των κρατήσεων να.
-
Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.
Φορολογικές δηλώσεις: Την Παρασκευή 25/4 η αυτόματη υποβολή των προσυμπληρωμένων – Έχει ήδη υποβληθεί το 1/4 του συνόλου
Χρονικό περιθώριο, έως το τέλος του μήνα έχουν περίπου 2,5 εκατ. φορολογούμενοι, που κατά.
Youth Pass: Πάνω από 66.000 νέοι έχουν κάνει αίτηση για την ψηφιακή χρεωστική κάρτα των 150 ευρώ
Μεγάλη είναι η απήχηση του Youth Pass στους νέους δικαιούχους, καθώς μέχρι στιγμής 66.765.