ΔΕΗ: Σχέδιο δράσης για βελτίωση της θέσης της στην αγορά

Με τη διατήρηση της έκπτωσης του 8% για καταναλώσεις πάνω από 2.000 kWh ανά τετράμηνο αλλά και με έναν καινοτόμο σχεδιασμό για την εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ επιχειρεί να διατηρήσει ή και να βελτιώσει τη θέση της στην αγορά. Με την ευνοϊκή τιμολογιακή πολιτική, την οποία εξακολουθεί να εφαρμόζει, ξεκινά μια νέα στρατηγική με επίκεντρο και πάλι την επιβράβευση των καλών της πελατών, οι οποίοι είναι συνεπείς στην εξόφληση των λογαριασμών τους.

Πρακτικά, η επιχείρηση θα συνεχίσει την εκπτωτική πολιτική, που είχε αποφασίσει εκτάκτως στην αρχή του lockdown (όταν κατήργησε την υψηλή χρέωση των 0,11936 ευρώ/ κιλοβατώρα για καταναλώσεις άνω των 2.000 kWh), προκειμένου να στηρίξει τους πελάτες της, η οποία έληξε στις 26 Ιουνίου. Ειδικότερα, θα εξακολουθήσει να παρέχει έκπτωση 8%, με την κιλοβατώρα να χρεώνεται με την τιμή των 0,11058 ευρώ.

Άλλωστε, ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική εφαρμόζουν και όλοι οι μεγάλοι ιδιώτες πάροχοι ρεύματος, πουλώντας «πακέτα» με μεγάλες εκπτώσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι, οι τακτικές των ανεξάρτητων προμηθευτών, με βάση τα τελευταία στοιχεία του Χρηματιστηρίου Ενέργειας, περιόρισαν το ποσοστό της ΔΕΗ στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα τον Μάιο, στο 66,3%. Μάλιστα στη Μέση Τάση απέσπασαν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Την περίοδο του lockdown, το περιθώριο για επιθετικές εμπορικές πολιτικές ήταν μεγάλο, καθώς καταγράφηκε κατακόρυφη πτώση στην χονδρεμπορική τιμή του ρεύματος (Οριακή Τιμή Συστήματος – ΟΤΣ), ως απόρροια της πτώσης των διεθνών τιμών του φυσικού αερίου, το οποίο αποτελεί πλέον το κυρίαρχο καύσιμο για τις μονάδες παραγωγής ρεύματος. Μόνο τον Μάιο, η μέση ΟΤΣ ανά μεγαβατώρα έπεσε στα 34,27 ευρώ (από 65,91 ευρώ τον ίδιο μήνα πέρυσι).

Αλλάζει και η εξυπηρέτηση των πελατών

Η ΔΕΗ προχωρά σε σημαντικές αλλαγές και στην επαφή της με τους καταναλωτές, οι οποίοι πλέον μπορούν να κλείσουν ραντεβού (την ώρα και μέρα που επιθυμούν στο κατάστημα που τους εξυπηρετεί περισσότερο) προκειμένου να επιλύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν με την επιχείρηση, αντί να περιμένουν σε ατέλειωτες ουρές. Ορισμένα καταστήματα της ΔΕΗ λειτουργούν και απογευματινές ώρες. Επίσης, η επιχείρηση εισήγαγε και ψηφιακές υπηρεσίες προκειμένου να απαντά σε ερωτήματα πολιτών και να δίνει πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια ρεύματος και φυσικού αερίου, τις πάγιες εντολές, τις διαδικασίες σύνδεσης και επανασύνδεσης κλπ. Σύντομα μάλιστα θα μπει και στον κόσμο του Viber και του WhatsApp. ·

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα