Η ΔΕΗ δημιουργεί νέες υπηρεσίες και βελτιώνει την εξυπηρέτησή της, ενώ ταυτόχρονα παρέχει ακόμα περισσότερες διευκολύνσεις πληρωμών σε όσους πελάτες δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στην εξόφληση των λογαριασμών τους κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης.
Οι πελάτες με ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους με τα προγράμματα διακανονισμών της ΔΕΗ. Έως τις 10 Νοεμβρίου δίνεται επιπλέον η δυνατότητα να ενταχθούν σε ένα νέο πρόγραμμα διακανονισμού* 6 δόσεων, λαμβάνοντας ως επιβράβευση την επιστροφή της προκαταβολής κατά την εξόφληση του διακανονισμού.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πελάτες της ΔΕΗ με οφειλή από €500 έως και €3.000 και η προκαταβολή εξαρτάται από το ύψος της οφειλής.
Συγκεκριμένα:
Η συγκεκριμένη μορφή διακανονισμού ισχύει για τους πελάτες που θα διακανονίσουν τις οφειλές τους και θα πληρώσουν την προκαταβολή έως 10 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, η ΔΕΗ εξακολουθεί να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών με πιστωτική κάρτα σε έως 6 άτοκες δόσεις για ποσά από 200 ευρώ και άνω.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διευκολύνσεις πληρωμών, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο 800-900-1000.
Σχετικά Νέα
-
Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Στρατηγική προτεραιότητά η αποανθρακοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας
Στρατηγική προτεραιότητά του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ αποτελεί η αποανθρακοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, σύμφωνα με όσα.
-
Άσκηση ετοιμότητας στις εγκαταστάσεις του ΔΕΣΦΑ στη Ρεβυθούσα
Την Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024, ο ΔΕΣΦΑ φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις του στη Ρεβυθούσα θεωρητική.
-
ΜΕΓΑ: Σταθερά δίπλα στην Κοινωνία με συνεχείς πράξεις φροντίδας
Για τη ΜΕΓΑ, φροντίδα προς την Κοινωνία σημαίνει σημαντική, ουσιαστική προσφορά, σε βάθος χρόνου. Γι΄ αυτό, η.
-
Αegean: Επεκτείνει το πρόγραμμα χρήσης βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων στις πτήσεις της
Η Aegean πραγματοποιεί ακόμα ένα σημαντικό βήμα για περισσότερο περιβαλλοντικά βιώσιμες μεταφορές και επεκτείνει.