

Ο Παύλος δεν έπρεπε να συνεχίσει την αντιπαράθεση με τον Νίκο Χατζηνικολάου, δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Δημήτρης Βίτσας, με αφορμή τη νέα επίθεση του Παύλου Πολάκη.
«Ήταν τεράστιο λάθος η χρήση των φωτογραφιών των δημοσιογράφων», σημείωσε, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.
Αναφορικά με τη στοχοποίηση των 15 δημοσιογράφων ο κος Βίτσας σημείωσε: «Είναι τεράστιο λάθος. Εγώ μίλησα για το πάθος που έχει ο Πολάκης σε σχέση με το δημόσιο συμφέρον, αυτό το πάθος όμως δεν μπορεί κάποιος να το συμψηφίσει με το γεγονός ότι έβγαλε στα μανταλάκια 15 δικαστικούς και 15 δημοσιογράφους. Έχει σημασία να κατανοήσει ότι μπορεί να είναι πολύ χρήσιμος για το κόμμα μας…».
Για τις δημοσκοπήσεις είπε: «Μας προβληματίζουν γιατί ξέρουμε ότι στις εκλογές δεν υπάρχει αδιευκρίνιστη ψήφος τα πάντα διευκρινίζονται». «Μας προβληματίζει η απόσταση που κρατά ένα κομμάτι του κόσμου από τα πολιτικά πράγματα, καθώς απογοητεύεται από τον τρόπο που λειτουργούν οι πολιτικές δυνάμεις και ιεραρχούν τα βασικά προβλήματα» ανέφερε ακόμη.
«Όταν έχεις 57 νεκρούς και ανοιχτό το θέμα, το ζήτημα δεν είναι το πώς επέστρεψε ο Παύλος Πολάκης στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ» σημείωσε επίσης ο κ. Βίτσας.
Σχετικά με τις εκλογές και τη στάση που αναμένεται να πάρουν οι ψηφοφόροι, ανέφερε πως: «Υπάρχει ένα ζήτημα που πρέπει να επιμείνουν και αυτό είναι το θέμα των προγραμματικών θέσεων».
Σχετικά Νέα
Σφοδρή αντιπαράθεση κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ για το πόρισμα του ΕΜΠ για τα Τέμπη
Σφοδρή πολιτική αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ κυβέρνησης και ΠΑΣΟΚ στον απόηχο της δημοσιοποίησης του πορίσματος.
Δ. Αβραμόπουλος: Η Ευρώπη είναι αποδυναμωμένη
«Η Ευρώπη είναι αποδυναμωμένη, το ευρωπαϊκό όραμα σβήνει». Αυτό δήλωσε ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος.
Κ. Πιερρακάκης: Δεσμευόμαστε σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες
Τη δέσμευση της Ελλάδας σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες, καθώς και.
Σ. Ζαχαράκη στη σύνοδο Υπουργών Παιδείας στις Βρυξέλλες: Απαραίτητη η καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος, για μια Ευρώπη ανταγωνιστική
Η ανθεκτικότητα και η προσαρμοστικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια κρίσεων, η σημασία.