Δ. Παπαδημούλης: Το «όλοι φταίμε» ακούγεται προκλητικό από τον άνθρωπο που κυβερνά μια τετραετία

«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήρε την ψήφο των πολιτών λέγοντας ότι θα φτιάξει ένα επιτελικό κράτος των αρίστων, και τώρα αρνείται να αναλάβει το μερίδιο της δικής του πολιτικής ευθύνης. Το δικό του πελατειακό κράτος μπήκε διοίκηση στον ΟΣΕ, αυτό το κράτος με φωτογραφικές ρυθμίσεις έβαλε τον σταθμάρχη σε αυτό το πόστο, ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης διόρισε τον Κ. Καραμανλή τον τρίτο υπουργό! Δεν πείθει τους νοήμονες πολίτες, ό,τι κι αν ψηφίζουν, ότι δεν ήξεραν!».

Τα ανωτέρω διεμήνυσε ο Αντιπρόεδρος του Ε/Κ και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Δημήτρης Παπαδημούλης, μιλώντας στην τηλεόραση ALFA TV Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

«Είμαστε τελευταίοι στην ΕΕ στην ασφάλεια των τρένων και την κατάσταση των σιδηροδρόμων. Η ευθύνη βαραίνει διαχρονικά την Ελλάδα, αλλά τα πράγματα επιδεινώθηκαν την τελευταία τετραετία. Το “όλοι φταίμε” του κ. Μητσοτάκη, με συγχωρείτε αλλά, ακούγεται προκλητικό από τον άνθρωπο που κυβερνά μια τετραετία. Είναι το άλλοθί του για να πάει στο “δεν φταίει κανείς, ούτε εγώ”», είπε.

Ο Δημ. Παπαδημούλης συνέχισε: «Δεν ήξερε για τα τρένα, δεν ήξερε για τους Πάτσηδες, την κα Νικολάου, δεν ήξερε για τις υποκλοπές, για τους ανθρώπους που πεθαίνουν εκτός ΜΕΘ στη διάρκεια του κορονοϊού… Αν είναι έτσι τα πράγματα, δεν ξέρω τί είναι τελικά χειρότερο. Δεν κάνει για πρωθυπουργός ο κ. Μητσοτάκης!».

Σύμφωνα με τον ευρωβουλευτή: «Ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνησε μόνο τέσσερα χρόνια, και γι’ αυτό το χρονικό διάστημα εμείς αναλαμβάνουμε το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί. Δεν μπορεί η ΝΔ να κρύβεται. Όπως λέει και ο λαός, όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια! Ένα ολόκληρο προπαγανδιστικό σύστημα προσπαθεί να βγάλει έξω από το κάδρο των ευθυνών τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Αυτό είναι αδύνατο».

«Εμείς δεν θα επιτρέψουμε να ξεχαστεί το έγκλημα των Τεμπών, δεν θα επιτρέψουμε ούτε τη συγκάλυψη ούτε τον συμψηφισμό», τόνισε. «Δυστυχώς τον κ. Καραμανλή τον παραίτησαν για να τον κρύψουν. Η εμφάνισή του στη βουλή 20 ημέρες μετά θυμίζει αυτό που στα δικαστήρια λέγεται “βίαιη προσαγωγή”. Ωστόσο συνεχίζουν να κρύβονται οι εν ενεργεία υφυπουργοί του κκ Καραγιάννης και Παπαδόπουλος. Ο, δε, κ. Γεραπετρίτης δεν έχει οριστεί υπουργός Μεταφορών! Αυτά είναι βαλκανικές, παλαιοκομματικές πατέντες της δεξιάς που αποδεικνύουν την προσπάθεια συγκάλυψης».

Ο Δημ. Παπαδημούλης υπογράμμισε μάλιστα ότι έχει την εκτίμηση ότι «αυτή η ανάληψη συγκεκριμένων καθηκόντων στο υπουργείο Μεταφορών από τον κ. Γεραπετρίτη, χωρίς να έχει ορκιστεί, οφείλεται και σε μια σύγκρουση συμφερόντων. Σας θυμίζω ότι ο κ. Γεραπετρίτης έχει στενή συγγενική σχέση με μεγαλομέτοχο μιας μεγάλης εταιρείας που δεσπόζει στο χώρο των μεταφορών, της ΓΕΚ Τέρνα…».

«Τώρα πρέπει να πάρουν όλοι το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί, να ψάξουμε τις ευθύνες όσο ψηλά κι αν βρίσκονται, και να υπάρξει ένα πρόγραμμα ασφάλειας του πολίτη και εκσυγχρονισμού των σιδηροδρόμων», είπε.

Ακόμη, δήλωσε: «Πιστεύω ότι η υποβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου που επιταχύνθηκε τα τελευταία τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ, εξυπηρετεί και συμφέροντα. Αν τα τρένα δεν δουλεύουν καλά, ωφελούνται οι οδικές και αεροπορικές μεταφορές. Έτσι, αυτοί που εκμεταλλεύονται τους δρόμους παίρνουν περισσότερα έσοδα από τα διόδια, και το ίδιο και η εταιρεία που σχεδόν μονοπωλεί τις αεροπορικές μεταφορές».

«Στην υπόλοιπη Ευρώπη και σε όλο τον πλανήτη τα τρένα είναι ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς. Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι χειρότερα και γι’ αυτό υπάρχουν ευθύνες. Για δεκαετίες η προτεραιότητα στην αξιοποίηση των κοινοτικών χρημάτων δεν ήταν οι σιδηρόδρομοι, αλλά οι δρόμοι και οι αεροπορικές μεταφορές. Οι δρόμοι στην Ελλάδα έχουν κοστίσει ως και έξι φορές ακριβότερα από ό,τι στην Ισπανία και την Πορτογαλία για παράδειγμα! Υπάρχουν συμφέροντα και διαπλοκή», συνέχισε ο ίδιος και προσέθεσε: «Ωστόσο και για τους σιδηρόδρομους έχουν δοθεί αρκετά λεφτά από την ΕΕ γι’ αυτό πρέπει να ψαχτούν όλες οι συμβάσεις. Έχουμε ζητήσει ως ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. όλο αυτό το χαρτομάνι των συμβάσεων, και οι τροποποιήσεις τους, να ελεγχθούν από την δικαιοσύνη και να έρθουν και στη βουλή ακόμη και τα μυστικά κομμάτια».

Μάλιστα, όπως είπε ο Δημ. Παπαδημούλης «το 2020 ο κρυπτόμενος Κ. Αχ. Καραμανλής τροποποίησε το μνημόνιο συνεργασίας του ελληνικού κράτους και των Ιταλών απαλλάσσοντας τους από επενδύσεις 600 εκατ. ευρώ για τους σιδηρόδρομους, και σε αντάλλαγμα καθυστερώντας και αναιρώντας την υποχρέωση του κράτους να επενδύσει στην ασφάλεια των τρένων».

«Στην Ελλάδα που έχουμε ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, στην Ελλάδα που μπορείς να δεις πόσο κοντά είναι ο ντιλιβεράς στο σπίτι σου, τα τρένα δουλεύουν χειροκίνητα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Και κατέληξε: «Την παραπομπή της χώρας μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στις 15/2 την έδωσα στη δημοσιότητα, διότι η χώρα μας δεν έχει εφαρμόσει μια Οδηγία της ΕΕ που έχει σχέση με τα τρένα, παρά τις προειδοποιήσεις από την Κομισιόν στην κυβέρνηση Μητσοτάκη. Πέντε ημέρες μετά την παραπομπή της χώρας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, που η πλειοψηφία των ΜΜΕ την έθαψε, ο κ. Καραμανλής στη βουλή μίλησε για “ντροπή” όσων θίγουν θέματα ασφάλειας στα τρένα. Ενώ ήξερε! Και ήξερε και ο κ. Μητσοτάκης, το είχε πει σε ομιλία του το 2019! Δυστυχώς τώρα οι δύο γόνοι των τζακιών που έφτιαξαν αυτό το αναποτελεσματικό, αναξιοκρατικό, πελατειακό κράτος κρύβονται και προσπαθούν να τα ρίξουν όλα στον Αλέξη Τσίπρα και στον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ».

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα