Η Cyber Monday λαμβάνει χώρα τη Δευτέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Είναι μια πρωτοβουλία των λιανοπωλητών, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδα από πωλήσεις στο διαδίκτυο. Ο όρος επινοήθηκε από την Έλλεν Ντέιβις της Εθνικής Ομοσπονδία Λιανικής και τον Σκοτ Σίλβερμαν.
Η Cyber Monday πρωτοεμφανίστηκε στις 28 Νοεμβρίου 2005 σε δελτίο Tύπου του Shop.org. Τις περισσότερες φορές είναι μεταξύ 26ης Νοεμβρίου και 2ας Δεκεμβρίου, αλλά πάντα λαμβάνει χώρα τέσσερις μέρες μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών. Φέτος πέφτει στις 29 Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με έρευνα του 2005, το «77% των λιανοπωλητών στο διαδίκτυο δήλωσαν ότι οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν σημαντικά την Δευτέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών, μια τάση που οδηγεί σε σοβαρές διαδικτυακές εκπτώσεις και προσφορές στη Cyber Monday το έτος αυτό (2005).
Το 2017, οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Cyber Monday άγγιξαν τα 6,59 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 2,98 δισ. δολάρια το 2015, και τα 2,65 δισ. δολάρια το 2014. Ωστόσο, η μέση αξία των παραγγελιών είχε πέσει στα 128 δολάρια από 160 το 2014.
Η Cyber Monday έχει γίνει το διαδικτυακό ισοδύναμο της Black Friday και προσφέρει μια ευκαιρία σε μικρότερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλυσίδες. Από την καθιέρωση της, ο όρος Cyber Monday έχει καταστεί διεθνής όρος του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από διαδικτυακούς λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο.
Η Cyber Monday δεν συμπεριλαμβάνεται στις τακτικές εκπτώσεις αλλά πρόκειται για προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας. Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική.
Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή. Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα. Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα.
Σε ισχύ τα νέα μέτρα για το λιανεμπόριο
Υπενθυμίζεται ότι από το Σάββατο (6/11) τέθηκαν σε ισχύ τα κάτωθι μέτρα:
Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο εργασίας τους είτε στο Δημόσιο, είτε στον Ιδιωτικό Τομέα, με δύο εργαστηριακά τεστ (rapid test ή PCR) την εβδομάδα με δικό τους κόστος.
Θα είναι πλέον αναγκαίο αρνητικό rapid test για ανεμβολίαστους πολίτες προκειμένου να εισέλθουν σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και εμπορικά καταστήματα, κομμωτήρια, μεικτούς χώρους εστίασης (εξωτερικοί χώροι). Διευκρινίζεται ότι πλέον απαιτείται rapid test και για τους εξωτερικούς χώρους εστίασης.
Εξαιρείται μόνο η πρόσβαση στα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ, φούρνοι), φαρμακεία και εκκλησίες.
Παράλληλα, απευθύνεται σύσταση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός για όλους, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους.
Σχετικά Νέα
-
Συστήνονται Αγροτικά Τμήματα σε 45 Επιμελητήρια
Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η διαδικασία σύστασης Αγροτικών Τμημάτων στα Επιμελητήρια της χώρας, μετά.
-
Βασιλικός (ΞΕΕ): Θετικό πρόσημο για τη φετινή τουριστική χρονιά, τρεις προκλήσεις
Την εκτίμηση ότι η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα θα έχει θετικό πρόσημο.
-
«Ανακαινίζω-Νοικιάζω»: Με 343 εγκρίσεις ξεκίνησε την πρώτη εβδομάδα το πρόγραμμα
Με έντονο ενδιαφέρον από ιδιοκτήτες ακινήτων και γοργούς ρυθμούς προχωρά το πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», που.
-
Αναβάθμισε το outlook της Ελλάδας η S&P
Σε αναβάθμιση του outlook του ελληνικού αξιόχρεου σε θετικό από σταθερό προχώρησε η Standard.