Χρ. Σπίρτζης: Να εγκαταλείψει η ΝΔ την πολιτική του Μαυρογιαλούρου

Στην ανακοίνωση του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτή Σερρών Κώστα Καραμανλή, περί ανύπαρκτης πολιτικής της κυβέρνησης για τα μεγάλα έργα, απάντησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

Ειδικότερα ο Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε: 

«Παρακαλώ τον κ. Καραμανλή να τηλεφωνήσει στον κ. Σουφλιά και να του πει για ποιους λόγους δεν έβγαλε μαζί με τις άλλες παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων το Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη που ήταν στον σχεδιασμό της τότε κυβέρνησης Καραμανλή, μπας και ενημερώσει την σημερινή ηγεσία της ΝΔ για το ποια έργα μπορούν να υλοποιηθούν.

Να του προτείνω επίσης να εξετάσουν την σύνδεση της Ελευσίνας με την Οινόη που είναι ένας διαγώνιος δρόμος πολύ χαμηλότερου κόστους που θα μπορεί να υλοποιηθεί και παροτρύνω την ΝΔ να εγκαταλείψουν την πολιτική του Μαυρογιαλούρου και την εξυπηρέτηση του μεγάλου κόστους των έργων και την εξυπηρέτηση των εργολάβων.

Να του θυμίσω επίσης για το μετρό της Θεσσαλονίκης ότι το 2015 παραλάβαμε το έργο 5 χρόνια σταματημένο με υλοποίηση στο 30% και με αποζημιώσεις διεκδικούμενες, του εργολάβου, 1,150 δισ. ευρώ για το 30% του έργου, όταν όλο το έργο ήταν συμβασιοποιημένο νέο τίμημα 900 εκατ. ευρώ.

Να του θυμίσω επίσης ότι η επέκταση στην Καλαμαριά ολοκληρώνεται και τις επόμενες μέρες βγαίνουν οι διαγωνισμοί για τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση για τις δυτικές συνοικίες.

Και τα λέω αυτά για να συμπληρωθεί το εθνικό σχέδιο υποδομών της ΝΔ!»

Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών κ. Κώστας Καραμανλής, απαντώντας στον κ. Σπίρτζη και την κ. Δούρου, έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«O κ. Σπίρτζης είναι, όπως πάντα, εκτός τόπου και χρόνου. Για να συκοφαντήσει το Εθνικό μας Σχέδιο για τις Υποδομές, ισχυρίστηκε ότι ήδη υλοποιούνται έργα που βρίσκονται μόνο στα χαρτιά, ή ακόμα χειρότερα, μόνο στη φαντασία του. Την παράσταση όμως έκλεψε η κ. Δούρου, που μπέρδεψε έναν υφιστάμενο επαρχιακό δρόμο, με την πρότασή μας για έναν νέο αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει τη Θήβα με την Ελευσίνα, ο οποίος θα δώσει ανάσα στην Αττική.
Οι πολίτες το γνωρίζουν πια: Οι συνεχείς περικοπές στις Δημόσιες Επενδύσεις και οι μουσαμάδες στο μετρό της Θεσσαλονίκης απεικονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την ανύπαρκτη πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τα μεγάλα έργα».

Σχετικά Νέα