

«Οι εικόνες «σαρδελοποίησης» των επιβατών στα λεωφορεία, ο μικρός σε σχέση με τις ανάγκες της πόλης αριθμός λεωφορείων που κυκλοφορούν, η κακή λειτουργία του συστήματος τηλεματικής, είναι πλέον καθημερινότητα στον ΟΑΣΘ Αδιανόητο να μην έχει ολοκληρωθεί τρια χρόνια τώρα ο διαγωνισμός για την προμήθεια σύγχρονων λεωφορείων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα». Αυτό τόνισε «Στο Κόκκινο 91,4», ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης.
«Εκτός από τη δυσλειτουργία του ΟΑΣΘ, που τη βιώνει καθημερινά το επιβατικό κοινό, έχουν επανέλθει και φαινόμενα αδιαφάνειας.
Δυστυχώς το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που θα ήταν σε λειτουργία εάν δεν άλλαζε το σχεδιασμό η κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν θα είναι έτοιμο πριν από την άνοιξή του 2024, με βάση το χρονοδιάγραμμα της αναδόχου κατασκευαστικής εταιρεία», δηλώνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.
Η Κωνσταντοπούλου κάνει λόγο για εκβιασμούς και ζητά εξηγήσεις από τον Καρώνη για το πόρισμα
Τέμπη: Το γεγονός ότι το πόρισμα του κ. Καρώνη, από το ΕΜΠ, «δείχνει» προς τα.