

Ξεκινούν τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις, που θα διαρκέσουν έως το τέλος του Φεβρουαρίου. Οπως σημειώνει η Ενωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, κατά τη διενέργεια των προσφορών θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς, στα σημεία όπου πωλούνται τα προσφερόμενα προϊόντα, η αρχική και η νέα, μειωμένη τιμή των προϊόντων.
Σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη χαμηλότερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για τριάντα ημέρες πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Οταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από τριάντα ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος δέκα ημερών.
Κατά τη διενέργεια εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας, μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης. Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερο από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και, στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του ποσοστού («από …% έως …%»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Τα καταστήματα stock ή outlet υποχρεούνται να αναγράφουν στις πινακίδες την παλαιά τιμή πώλησης διαγραμμένη και τη νέα, μειωμένη τιμή πώλησης με τρόπο που να επικοινωνεί στον καταναλωτή τη σαφή διάκριση μεταξύ των δύο αυτών τιμών. Προαιρετικά, επιτρέπεται να αναγράφεται εντός του καταστήματος και σε κάθε άλλη εμπορική επικοινωνία με τον καταναλωτή το ποσοστό της μείωσης. Στις περιόδους εκπτώσεων ή προσφορών τα καταστήματα αυτά υποχρεούνται να εμφανίζουν στις πινακίδες όλες τις ενδιάμεσες τιμές διαγραμμένες και με έντονη γραφή τη νέα, μειωμένη τιμή διάθεσης.
Αν οι εκπτώσεις, προσφορές ή οποιαδήποτε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό της έκπτωσης ή ως προς τις τιμές ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση ή σε προσφορά προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται εις βάρος του εμπόρου πρόστιμο έως το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο από 20.000 ευρώ. Αν στον έμπορο επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε ετών, το ανώτατο ύψος του προστίμου προσαυξάνεται στο 4% του ετήσιου κύκλου εργασιών του.
Σχετικά Νέα
Μαρκόπουλο: Ένοπλη ληστεία με λεία 20.000 ευρώ σε κατάστημα τυχερών παιχνιδιών
Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Δευτέρας του Πάσχα(21/4) σε κατάστημα τυχερών παιχνιδιών στον Μαρκόπουλο,.
Δημογραφικό: Τα «καμπανάκια» χτυπούν ασταμάτητα
Το ενημερωτικό δελτίο του Ινστιτούτου Δημογραφικών Ερευνών και Μελετών (ΙΔΕΜ) για το δημογραφικό με.
Αρχιεπίσκοπος Καθολικής Εκκλησίας Ελλάδας: Ο Πάπας Φραγκίσκος είχε όραμα ειρήνης, βελτίωσης, αδελφότητας και αγάπης
«Τα 12-13 χρόνια της αρχιερατείας του Πάπα Φραγκίσκου ήταν γόνιμα σε διάφορους τομείς. Επεδίωξε.
Ένοπλη ληστεία στο Μαρκόπουλο: Απείλησε την υπάλληλο και απέσπασε 20.000 ευρώ
Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας του Πάσχα (21/4) σε κατάστημα τυχερών παιχνιδιών.