Χαρίτσης σε Πέτσα για μετρό Θεσσαλονίκης: Ποιο θα είναι το όφελος του νέου εθνικού εργολάβου από τις καθυστερήσεις;

Τρία ερωτήματα κάλεσε ττον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα να απαντήσει για το έργο του μετρό στη Θεσσαλονίκη ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης, ύστερα από τις δηλώσεις του προέδρου του κόμματος της αξιωματικής Αντιπολίτευσης που προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις από την πλευρά της κυβέρνησης.

«Καλό θα ήταν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να αφήσει τα ευφυολογήματα και να απαντήσει σε τρία συγκεκριμένα ερωτήματα:

Γιατί ο κύριος Μητσοτάκης επιλέγει την καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του έργου του μετρό στη Θεσσαλονίκη τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε επιτύχει την επίσπευση του έργου τρεις φορές πιο γρήγορα από ότι μέχρι το 2014 και είχε με σαφήνεια ορίσει την έναρξη λειτουργίας στα τέλη του 2020;

Ποιο θα είναι το επιπλέον κόστος για το ελληνικό δημόσιο από τον νέο σχεδιασμό;

Ποιο θα είναι το όφελος του νέου εθνικού εργολάβου από τις καθυστερήσεις που με πρωτοφανή τρόπο προανήγγειλε ο κύριος Μητσοτάκης από τη ΔΕΘ δίνοντας νομικό πάτημα για επιπλέον αξιώσεις του αναδόχου;

Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης έχουν κάθε καλό λόγο να ανησυχούν. Η σχέση του κυρίου Μητσοτάκη με τα αρχαία είναι κατάστικτη από γκάφες όπως δείχνει και η πρόσφατη ιστορία με τα γλυπτά της μετώπης του Παρθενώνα. Ενώ και η σχέση του κυρίου Μητσοτάκη με τα δημόσια έργα υποδομής αποβαίνει προς όφελος των μεγάλων εργολάβων με όλες τις αναγκαίες καθυστερήσεις και επιβαρύνσεις για το δημόσιο ταμείο που συνεπάγεται αυτό».

Αιχμές Πέτσα: Ο Τσίπρας γνωρίζει καλά τις λέξεις “εργολάβος” και “διαπλοκή”

«Ο κ. Τσίπρας γνωρίζει καλά τις λέξεις “εργολάβος” και “διαπλοκή”. Τις χρησιμοποιεί μάλιστα

όταν μιλάει για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ ο ίδιος, παρά τη γνώση του στο θέμα δεν εγκαινίασε τίποτα άλλο από “μουσαμάδες”…», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στ. Πέτσας σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη.

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ πρόσθεσε πως «του θυμίζουμε την πρόσφατη κοινή δήλωση όλων των φορέων της πόλης, που καταλήγει ως εξής: “Η ενδεδειγμένη, ταχύτερη και οικονομικότερη λύση για την ολοκλήρωση του έργου και την ανάδειξη των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου είναι να ακολουθηθεί η μέθοδος της απόσπασης, εκσκαφής και επανατοποθέτησής τους, όπως έγινε και στον γειτονικό σταθμό της Αγίας Σοφίας”».

Και η δήλωση του κ. Πέτσα καταλήγει: «Σε αυτό το πλαίσιο ο πρωθυπουργός τόνισε στη ΔΕΘ ότι η πρόταση της κυβέρνησης διασφαλίζει την προστασία των αρχαιοτήτων, ότι δεν θα εκτοξευθεί το κόστος και ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό. Έτσι ώστε, επιτέλους, οι Θεσσαλονικείς να έχουν “και Μετρό και αρχαία”».

Τσίπρας: Δώρο στον νέο εθνικό εργολάβο το μπλόκο στο Μετρό Θεσσαλονίκης

«Μετά από παρά πολλά χρόνια δυστυχώς επιστρέψουμε στην κανονικότητα των καθυστερήσεων, των υπέρογκων αποζημιώσεων στους εργολάβους και στη βάναυση αδιαφορία απέναντι στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης και άρα στην ταυτότητα της πόλης», δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας,

Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης ενημερώθηκε για το θέμα του Μετρό από την Κίνηση Πολιτών για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και τον πρώην δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη.

Ο ίδιος άφησε αιχμές για την κυβέρνηση ότι εξυπηρετεί συμφέροντα επιχειρηματιών, σε βάρος των πολιτών.

«Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για μία γκάφα, μία προχειρότητα από πλευράς πρωθυπουργού ο οποίος ήρθε στη ΔΕΘ και έδωσε πάσα στον εθνικό εργολάβο παραδεχόμενος καθυστερήσεις που δεν υπάρχουν. Εγώ θα έλεγα ότι δεν πρόκειται για γκάφα ούτε για προχειρότητα ούτε για ερασιτεχνισμό αλλά για ένα σημαντικό και ωραίο δώρο στον νέο εθνικό εργολάβο ο οποίος από αυτήν την καθυστέρηση στην πλάτη των πολιτών της Θεσσαλονίκης θα κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις. Δυστυχώς επιστρέψαμε στην ‘κανονικότητα’ της διαπλοκής και των αποζημιώσεων στους εργολάβους», τόνισε

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα