

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν πως: «Οι εθνικές εκλογές που διεξήχθησαν στις 7 Ιουλίου 2019 επισκίασαν την έναρξη της εκπτωτικής περιόδου και επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της πρώτης εβδομάδας. Ο Ιούλιος, ως είθισται, ήταν παραγωγικότερος μήνας από τον Αύγουστο. Πολλοί καταστηματάρχες αναφέρθηκαν στην εμπορική πρακτική των ενδιάμεσων εκπτώσεων και των συνεχόμενων χρονικών περιόδων προσφορών και την επίπτωση τους στη χαμένη αίγλη των εκπτωτικών περιόδων».
Οι εμπορικές επιχειρήσεις όταν κλήθηκαν να κάνουν σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το 57,9% δήλωσε χειρότερο τζίρο στις φετινές θερινές εκπτώσεις, το 16,7% απάντησε ότι είχε τον ίδιο τζίρο και το 24,9% καλύτερο.
Δείτε την έρευνα ΕΔΩ
Σχετικά Νέα
Τουρισμός: Πάνω οι αφίξεις αλλά στάσιμα τα έσοδα
Με την τουριστική σεζόν να έχει ήδη ξεκινήσει και την εικόνα των κρατήσεων να.
-
Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές, και δωρεές
Η άρση των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλοποίηση των διαδικασιών για την αποτελεσματική αξιοποίηση.
Φορολογικές δηλώσεις: Την Παρασκευή 25/4 η αυτόματη υποβολή των προσυμπληρωμένων – Έχει ήδη υποβληθεί το 1/4 του συνόλου
Χρονικό περιθώριο, έως το τέλος του μήνα έχουν περίπου 2,5 εκατ. φορολογούμενοι, που κατά.
Youth Pass: Πάνω από 66.000 νέοι έχουν κάνει αίτηση για την ψηφιακή χρεωστική κάρτα των 150 ευρώ
Μεγάλη είναι η απήχηση του Youth Pass στους νέους δικαιούχους, καθώς μέχρι στιγμής 66.765.