Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν πως: «Οι εθνικές εκλογές που διεξήχθησαν στις 7 Ιουλίου 2019 επισκίασαν την έναρξη της εκπτωτικής περιόδου και επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της πρώτης εβδομάδας. Ο Ιούλιος, ως είθισται, ήταν παραγωγικότερος μήνας από τον Αύγουστο. Πολλοί καταστηματάρχες αναφέρθηκαν στην εμπορική πρακτική των ενδιάμεσων εκπτώσεων και των συνεχόμενων χρονικών περιόδων προσφορών και την επίπτωση τους στη χαμένη αίγλη των εκπτωτικών περιόδων».
Οι εμπορικές επιχειρήσεις όταν κλήθηκαν να κάνουν σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το 57,9% δήλωσε χειρότερο τζίρο στις φετινές θερινές εκπτώσεις, το 16,7% απάντησε ότι είχε τον ίδιο τζίρο και το 24,9% καλύτερο.
Δείτε την έρευνα ΕΔΩ
Σχετικά Νέα
-
Ειδικός Φόρος Ακινήτων: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις δηλώσεις – Οι προθεσμίες και οι υπόχρεοι
Σε λειτουργία βρίσκεται από σήμερα, 24 Απριλίου, η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή.
-
Πάσχα: Από αύριο τίθεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο στα καταστήματα-Πώς θα λειτουργήσουν
Από αύριο, Πέμπτη, 25 Απριλίου τίθεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο λειτουργίας για το.
-
Μπόνους 300 ευρώ από τη ΔΥΠΑ: Ποιοι πληρώνονται σήμερα
Μπόνους ύψους 300 ευρώ καταβάλλει σήμερα η ΔΥΠΑ σε επιπλέον 3.196 μη επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους.
-
Ενοίκια γραφείων: Γιατί συνεχώς ακριβαίνουν – Οι τιμές ανά περιοχές
Θέλω να διαβεβαιώσω κατηγορηματικά ότι καμία μελέτη από κανένα ινστιτούτο, καμία εταιρεία, ούτε από.