

Το στίγμα της στρατηγικής της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας την επόμενη μέρα του προγράμματος Ελλάδα 2.0 παρουσίασαν σε διαδικτυακή σύνδεση με την αρχαία αγορά από κοινού ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, και η υφυπουργός, Σοφία Ζαχαράκη.
Από το Αμύνταιο και τις εγκαταστάσεις μιας οινοποιητικής μονάδας ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης σημείωσε ότι η ελληνική τουριστική βιομηχανία δίνει την υπόσχεση ότι θα αναβαθμίσει τις υποδομές μέσα από το εν λόγω πρόγραμμα και θα δώσει ώθηση στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Ο κ. Θεοχάρης περιγράφοντας τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμού επεσήμανε ότι αυτοί είναι δυο. Ο “γαλάζιος και ο πράσινος”, όπως εξήγησε. Ο αγροτουρισμός, ο πράσινος τουρισμός αλλά και οι δράσεις που θα συνοδεύουν την ποιοτική αναβάθμιση τους αφορούν το σκέλος του πράσινου πυλώνα. Ο θαλάσσιος τουρισμός, με την ανάπτυξη εξειδικευμένων προϊόντων, όπως με την ανάπτυξη ψηφιακών υποδομών στις ελληνικές μαρίνες, την ψηφιακή πρόσβαση στις παραλίες αλλά και την δημιουργία μεταξύ άλλων, υδάτινων πάρκων, αποτελούν το σκέλος του γαλάζιου πυλώνα, όπως ανέφερε.
Στόχος και των δυο πυλώνων παραμένει η συνολική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, που περνάει και μέσα από τον στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, με την ανάδειξη και νέων προορισμών στον τουριστικό χάρτη της χώρας.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Σχετικά Νέα
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Σ. Φάμελλος: Με ευθύνη Μητσοτάκη στοχοποιούνται και φιμώνονται δημοσιογράφοι
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.