

Το επιτυχημένο μοντέλο τουρισμού περιέγραψε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης ορίζοντάς το ως «ένα μοντέλο ενός τουρισμού 12 μηνών».
Απευθύνοντας χαιρετισμό στην ημερίδα «Καινοτόμες λύσεις για τον Τουρισμό στην εποχή του COVID-19», της εφημερίδας «Γνώμη» Πατρών, ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε σε σημαντικά τρέχοντα ζητήματα, τα οποία ανακύπτουν από το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, καθώς και στο μέλλον του κλάδου. Ο υπουργός Τουρισμού αφού έκανε μία ανασκόπηση στις κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, υπενθύμισε πως υπάρχει ακόμα αρκετός δρόμος μπροστά μας ενώ ζήτησε την προσοχή όλων, την ισορροπία ανάμεσα «στη φιλοξενία και την ασφάλεια». Ανακοίνωσε επίσης το πιθανό άνοιγμα της αεροπορικής σύνδεσης με τη Σουηδία στις 22 Ιουλίου και διευκρίνισε πως από αρχές Αυγούστου ξεκινάει και η κρουαζιέρα.
Ο υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι «ως τώρα τα έχουμε πάει πολύ καλά στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάζουμε. Η μάχη μπορεί να έχει κερδηθεί, όχι όμως και ο πόλεμος που μαίνεται».
Το ζητούμενο κατά τον κ. Χάρη Θεοχάρη συνίσταται στο ότι «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στη φιλοξενία και στην ασφάλεια. Δυστυχώς, καμία χώρα δεν έχει φτιάξει μοντέλο που να θεωρούμε πως λειτουργεί άψογα».
Σε ό,τι αφορά στα επόμενα στάδια τα οποία έχουν προγραμματιστεί για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού το φετινό καλοκαίρι, ο υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε ότι «από τις 22 Ιουλίου πιθανότατα θα ανοίξουμε για τη Σουηδία, ενώ εξετάζεται το άνοιγμα και για τις υπόλοιπες χώρες με τη χρήση του τεστ των 72 ωρών. Από τις αρχές Αυγούστου θα είμαστε σε θέση να ανοίξουμε και την κρουαζιέρα».
Σε σχέση με τις προωθητικές ενέργειες που έχει αναλάβει εντατικά το Υπουργείο Τουρισμού, ιδιαίτερα για την τρέχουσα περίοδο, ο κ. Χάρης Θεοχάρης ανέφερε ότι «τα επόμενα βήματα του Υπουργείου μας αφορούν στην προβολή της Ελλάδας με διαφήμιση και συνδιαφήμιση. Καινοτομήσαμε αρχικά με την πρωτοποριακή καμπάνια σε παγκόσμιο επίπεδο ‘Greece From Home’, προχωρούμε με το ‘Endless Greek Summer’ και με το ‘Destination Greece Health First’ αλλά και με συνδιαφήμιση με διαφημιστικές εταιρείες, tour operators κ.λπ. Ο στόχος μας είναι γι’ αυτές τις διαφημιστικές ενέργειες να μην διακοπούν μετά την περίοδο υψηλής ζήτησης, αλλά να συνεχιστούν ακόμη και το χειμώνα. Η στρατηγική επιδίωξή μας, άλλωστε, είναι να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο -εφόσον μας το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες. Επιτυχία θα είναι το να ακολουθήσουμε ένα μοντέλο ενός τουρισμού 12 μηνών».
Σχετικά Νέα
Κωνσταντοπούλου: Σαν σήμερα πριν από 58 χρόνια κάποιοι θέλησαν να βάλουν την Ελλάδα στον γύψο προφασιζόμενοι ότι “σώζουν τη χώρα”
“Σαν σήμερα πριν από 58 χρόνια κάποιοι θέλησαν να βάλουν την Ελλάδα στον γύψο..
Ζαχαράκη: Ο Πάπας αφιέρωσε τη ζωή του στην υπηρεσία του πλησίον ακολουθώντας την ευαγγελική διδαχή «αγαπάτε αλλήλους»
Ανάρτηση για την απώλεια του Πάπα Φραγκίσκου έκανε η Σοφία Ζαχαράκη, στον προσωπικό λογαριασμό.
Ανδρουλάκης: Να επεκταθεί στους μάχιμους πυροσβέστες το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας
Το πυροσβεστικό κλιμάκιο στον Σταυρό του νομού Θεσσαλονίκης επισκέφτηκε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής,.
Τσίπρας για Πάπα Φραγκίσκο: Πνευματικός ηγέτης που επέλεξε να γίνει η φωνή των φτωχών και των κατατρεγμένων
Τη θλίψη του για τον θάνατο του Πάπα Φραγκίσκου εξέφρασε ο Αλέξης Τσίπρας, μέσω.