Για τις τεράστιες καταστροφές που έφερε στον θεσσαλικό κάμπο η κακοκαιρία Daniel, έκανε λόγο ο υπουργός μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
Κάνοντας μία πρώτη αποτίμηση, ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε πως, «αυτή τη στιγμή γίνονται αυτοψίες από τους μηχανικούς του υπουργείου υποδομών και μεταφορών αλλά και από τους φορείς του υπουργείου. Παράδειγμα, κτιριακές υποδομές, όπως τα σχολεία. Πλήρη αποτύπωση της κατάστασης δεν έχουμε, ούτε μπορώ να σάς δώσω τώρα χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αυτών. Για συγκεκριμένους λόγους».
Ωστόσο, εξήγησε μιλώντας από το περίπτερο των ethnos.gr και imerisia.gr στην ΔΕΘ 2023, «πρώτα απ’ όλα γιατί στη βασική προσβασιμότητα των πολιτών στα χωριά τους ήδη ενεργεί η περιφέρεια, με πόρους περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ που έδωσε η ελληνική κυβέρνηση, οι πρώτες παρεμβάσεις γίνονται για να υπάρξει προσβασιμότητα των πολιτών στα χωριά τους. Αυτό θα πρέπει να συνεκτιμηθεί. Από την πολιτεία, μετά, στην υλοποίηση των έργων».
Για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου το κόστος υπερβαίνει τα 150 εκατ. ευρώ
Ο υπουργός μεταφορών αναφέρθηκε ειδικά στο σιδηροδρομικό δίκτυο: «Στον ΟΣΕ οι αποκαταστάσεις θα πάρουν πάρα πολλούς μήνες. Και η πρώτη εκτίμηση είναι ότι, το κόστος, υπερβαίνει σημαντικά τα 150 εκατομμύρια ευρώ. Στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη μιλάμε για τις υποδομές, μιλάμε για γέφυρες., για σιδηροδρομικούς σταθμούς για συστήματα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης που πρόσφατα παραδόθηκαν.
Αυτά έχουν υποστεί σημαντικότατες ζημιές και εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση μέσα από την ανακατανομή πόρων του ταμείου ανάκαμψης ύψους 600 εκατομμυρίων ευρώ ώστε να παρέμβουμε σε γέφυρες, σε δρόμους και στο σιδηροδρομικό δίκτυο το συντομότερο δυνατόν. Με τις διαδικασίες που ψηφίστηκαν στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα», τόνισε, επισημαίνοντας ότι, σε αυτή τη φάση, δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε το χρονικό διάστημα αποκατάστασης.
«Το σημαντικό κομμάτι έχει να κάνει με το να έρθει το δίκτυο στην πρότερη κατάσταση που είχε πριν από 20 μέρες. Στο μεταξύ, όμως, θα παραδίδονται τμήματα και θα υλοποιείται η μετακίνηση. Ήδη, για παράδειγμα, τις τελευταίες ώρες, ήδη πηγαίνει το τρένο μέχρι το Λιανοκλάδι αλλά μετά χρειάζεται λεωφορείο και μετά τη Λάρισα συνεχίζει. Όσο περνά το διάστημα και γίνονται έργα, θα βελτιώνεται η προσβασιμότητα του πολίτη μέσω σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη. Πότε ακριβώς θα γίνει και με τους ίδιους όρους που γίνονταν πολύ πρόσφατα δεν το ξέρουμε, αλλά σίγουρα θα πάρει πάρα πολλούς μήνες», σημείωσε.
ΠΗΓΗ: ethnos.gr
Σχετικά Νέα
-
Δ. Κουτσούμπας από Μόναχο: «Πάμε να σηκώσουμε το ΚΚΕ ψηλά, να στείλουμε πανευρωπαϊκό μήνυμα αντίστασης, ελπίδας, αντεπίθεσης»
Ο Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, σε αποψινή ομιλία του στο.
-
Κ. Πιερρακάκης: Η χρήση της τεχνολογίας προς όφελος της Παιδείας, το μεγάλο στοίχημα
Στη Φλωρεντία και το Εuropean University Institute βρέθηκε σήμερα, Πέμπτη, ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων.
-
ΚΚΕ: Ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Αττικόν νοσοκομείο για να διαφημίσει την ΕΕ
«Ο κ. Μητσοτάκης δεν επισκέφτηκε το νοσοκομείο “Αττικόν” για να δώσει λύση στις εξευτελιστικές.
-
Πηγές του ΥΠΕΘΑ σχετικά με ρυθμίσεις του υπό δημόσια διαβούλευση νομοθετήματος
“Τα ζητήματα που αφορούν τις τακτικές και έκτακτες μεταθέσεις του προσωπικού καθώς και οι.