

Σημεία της δευτερολογίας του βουλευτής Α Θεσσαλονίκης και εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία στην ολομέλεια της Βουλής, στη συζήτηση για την κύρωση της συμφωνίας για την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε 65)
“Μέχρι και την βοήθεια του Πρωθυπουργού χρειάστηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στην προσπάθεια του να ανατρέψει την εικόνα της αδράνειας που παρουσιάζει το Υπουργείο του την τελευταία διετία.
Κουβέντα δεν είχε να πει ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, απλά ειρωνεύτηκε λέγοντας ότι θα μας καλέσει στα εγκαίνια.
Αλήθεια σε ποια εγκαίνια και πότε; Του κυρίου Ζέρβα το 2023, του κυρίου Ταχιάου to 2024, της κυρίας Μενδώνη το 2025 ή του κυρίου Καραμανλή κάποτε;
Επιτέλους πότε θα λάβουμε απαντήσεις για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του Μετρό, για το διαγωνισμό για τα νέα λεωφορεία που ακόμη περιμένουμε, για τα «σαπάκια» της Λειψίας, για τα οποία προσέφυγε στη δικαιοσύνη η βουλευτής Κατερίνα Νοτοπούλου ως επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί».
Είναι πολιτική κατάντια για έναν Πρωθυπουργό να μην μπαίνει στον κόπο να δώσει εξηγήσεις για το πόθεν έσχες που υποβάλει τα τελευταία τέσσερα χρόνια και τις καταγγελίες ότι είναι ψευδές”.
Σχετικά Νέα
Νέα Αριστερά: Η σημερινή δήλωση του κ. Μητσοτάκη είναι μια απελπισμένη επιχείρηση να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τη δημοσκοπική κατάρρευση
«Η σημερινή δήλωση του κ. Μητσοτάκη δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια απελπισμένη επιχείρηση.
Κ. Χατζηδάκης: Ωφελούνται 2,5 εκατ. Έλληνες από την ανάπτυξη και τις μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης
Ο Κωστής Χατζηδάκης σε συνέντευξη του στον ΑΝΤ1 μεταξύ άλλων τόνισε ότι από την.
Κ. Βελόπουλος: «Η Κυβέρνηση ληστεύει τους πολίτες για να χρηματοδοτεί ολιγάρχες»
Τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού μετά τη δημοσιοποίηση του υψηλού πρωτογενούς πλεονάσματος που κατέγραψε η.
Ζ. Κωνσταντοπούλου: Κοροϊδία τα μέτρα που ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός
«Ο κύριος Μητσοτάκης, πριν από 15 χρόνια δήλωνε ότι δεν έχει χρειαστεί ποτέ να.