Campari: Καλύτερη του αναμενόμενου αύξηση των πωλήσεων τριμήνου

Η ιταλική εταιρεία ποτών Campari ανακοίνωσε καλύτερη του αναμενόμενου αύξηση των πωλήσεων στο γ΄ τρίμηνο, καθώς το best selling Aperol συνέχισε με διψήφιο ποσοστό αύξησης.

Ο τζίρος της Campari αυξήθηκε 4,9% στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου σε οργανική βάση, κυρίως λόγω της αύξησης κατά 21,5% των πωλήσεων του Aperol.

Οι επενδυτές ανέμεναν επιβράδυνση στις πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, όταν η εταιρεία είχε ανακοινώσει αύξηση 8,9% στις οργανικές πωλήσεις.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν στα 288 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, με το περιθώριο των πωλήσεων να βελτιώνεται στο 22,1% από το 21,6% στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Η Campari τόνισε πως αναμένει το θετικό momentum να αποτυπωθεί στο σύνολο του 2019, αλλά εμφανίστηκε επιφυλακτική για την πιθανότητα περαιτέρω βελτίωσης του περιθωρίου ΕΒΙΤ.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα