Burberry: Πώς η Κίνα έδωσε σημαντική ενίσχυση στις πωλήσεις

Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στο πρώτο τρίμηνο, της τάξεως του 18%, κατέγραψε ο Όμιλος Burberry εξαιτίας κυρίως της ισχυρής ανάκαμψης στην αγορά της ηπειρωτικής Κίνας.

Η βρετανική εταιρεία προϊόντων πολυτελείας ανακοίνωσε ότι τα έσοδα λιανικής αυξήθηκαν σε 589 εκατομμύρια λίρες (773,8 εκατομμύρια δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε την 1η Ιουλίου από 505 εκατομμύρια λίρες την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 18% σε ετήσια βάση, λόγω της ισχυρής ανάκαμψης στην ηπειρωτική Κίνα με αύξηση 46% μετά τα lockdown λόγω πανδημίας.

Η εταιρεία επανέλαβε το guidance για το 2024 για χαμηλή διψήφια αύξηση εσόδων και ένα προσαρμοσμένο περιθώριο λειτουργικού κέρδους περίπου 20%.

Η Burberry διατήρησε επίσης τον μεσοπρόθεσμο στόχο της για έσοδα 4 δισεκατομμυρίων λιρών.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα