Ο νέος CEO της Burberry, Joshua Schulman, ανακοίνωσε μια στρατηγική ανάκαμψης για το βρετανικό brand πολυτελείας, καθώς οι πωλήσεις συνεχίζουν να μειώνονται και η εταιρεία ανέφερε ζημίες για το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους.
Η Burberry ανέστειλε το μέρισμά της για το 2025 και ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους ύψους 40 εκατ. λιρών (51 εκατ. δολάρια).
Σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένες λειτουργικές ζημίες ύψους 41 εκατ. λιρών, ενώ ανέφερε πως είναι ακόμα “νωρίς” για να προβλέψει αν θα καταγράψει κέρδη για το σύνολο του έτους, εν όψει και της κρίσιμης εορταστικής περιόδου.
Οι πωλήσεις της Burberry στο δεύτερο τρίμηνο, που ολοκληρώθηκε στις 28 Σεπτεμβρίου, μειώθηκαν με τον ίδιο ρυθμό όπως στο πρώτο, με τα έσοδα για το πρώτο εξάμηνο να είναι μειωμένα κατά 20%.
“Σήμερα, ενεργούμε με ταχύτητα για να διορθώσουμε την πορεία μας, να σταθεροποιήσουμε την επιχείρηση και να τοποθετήσουμε την Burberry σε πορεία για επιστροφή σε βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη”, ανέφερε ο Schulman σε δήλωση.