Black Friday: Γιατί εξανεμίζεται το ενδιαφέρον του κόσμου στην Ελλάδα για αγορές

Black Friday σήμερα και τίποτα πιθανό δεν θα θυμήσει τον “πανικό” που υπήρχε τις δύο πρώτες χρονιές που ο “θεσμός” της Μαύρης Παρασκευής έφθασε και στην χώρα μας.

Τότε που όπως δείχνει και η κεντρική φωτογραφία πλήθος κόσμου συγκεντρώνονταν έξω από τα καταστήματα για να προλάβει τις προσφορές που έβγαζαν οι μεγάλες αλυσίδες.

Black Friday week
Πέρυσι ανήμερα της Black Friday μπορεί οι κάμερες να είχαν στηθεί και να περιμέναν τα πλήθη να εισβάλουν σε κεντρικά καταστήματα σε live σύνδεση όμως η εικόνα που έφθανε στους δέκτες έδειχνε μία φυσιολογική κατάσταση προς απογοήτευση των δημοσιογράφων που είχαν “πουλήσει” την είδηση για κοσμοσυρροή.

Τι άλλαξε; Το παραπάνω σχεδιάγραμμα μιλάει από μόνο του. Βασισμένο στα στοιχεία του Google Trends της περσινής αντίστοιχης εβδομάδας δείχνει ότι οι Έλληνες ήδη από Δευτέρα ψάχνουμε σε υπερδιπλάσιο βαθμό τις προσφορές από ότι στον υπόλοιπο κόσμο.

Και ο λόγος είναι απλός καθώς οι προσφορές σε αρκετές αλυσίδες – κυρίως τεχνολογίας – ξεκινούν από την αρχή της εβδομάδας. Έτσι στην χώρα μας οι αγορές είναι μοιρασμένες μέσα στην εβδομάδα όταν στο εξωτερικό είναι κυρίως υπόθεση της μίας ημέρας.

Παράλληλα τις δύο πρώτες χρονιές το παιχνίδι ήταν μοιρασμένο σε λίγες αλυσίδες και στα φυσικά καταστήματα. Πλέον στον χορό έχουν μπει σχεδόν όλοι οι παίκτες ενώ ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών που έχουν εξοικειωθεί με το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές συναλλαγές αποφεύγει τις ουρές και κάνει χρήση του e-commerce.

Για την τιμή των όπλων ουρές μπορεί να εμφανιστούν μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα και αυτό καθώς η Black Friday αποτελεί μίας πρώτης τάξης ευκαιρία για μαζική “κοπάνα” και ψώνια των λίγων ευρώ από τους μαθητές.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα