

Για τις 25 Νοεμβρίου είναι προγραμματισμένη η φετινή Black Friday και ήδη τα καταστήματα ετοιμάζουν διάφορα events και προσφορές.
Πέρσι, οι προσφορές διήρκεσαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν τη Black Friday, ενώ ο όγκος των ηλεκτρονικών παραγγελιών ξεπέρασε τις 650.000.
Φέτος, ωστόσο, εκτιμάται πως θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων στη Black Friday, που κάθε χρόνο κερδίζει ολοένα και περισσότερη δημοφιλία.
Ο θεσμός, πάντως, φέτος αναμένεται να είναι διαφορετικός σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές καθώς οι καθιερωμένες ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, που ίσχυαν έως τώρα, καταργήθηκαν.
Σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας, δύο στους τρεις (67%) σκοπεύουν να κάνουν αγορές στο επόμενο εκπτωτικό γεγονός, ποσοστό αισθητά υψηλότερο από τον υπόλοιπο κόσμο (56%) και την Ευρώπη (54%).
Η πρόθεση αυτή λειτουργεί ανασταλτικά για την τρέχουσα κατανάλωση, καθώς μεταξύ όσων σκοπεύουν να κάνουν αγορές, οκτώ στους δέκα (83%), έναντι 52% παγκοσμίως, αναβάλλουν μέχρι τότε κάποιες αγορές που θέλουν να πραγματοποιήσουν.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι απαντήσεις στην έρευνα ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν τις αγορές τους ή θα αναζητήσουν προσφορές κατά το επόμενο μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός. Οι περισσότεροι δηλώνουν ότι θα κινηθούν κυρίως (38%), ή και μόνο (10%) διαδικτυακά, λίγο λιγότεροι (45%) θα συνδυάσουν φυσικά καταστήματα και online αγορές, και μόλις 7% θα αγοράσουν κυρίως ή αποκλειστικά από φυσικά καταστήματα.
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών»:
Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.
Σχετικά Νέα
Θεσσαλονίκη: Κατηγορούνται πως βίαζαν τις ανήλικες κόρες τους – Προφυλακίστηκε το ανδρόγυνο
Στη φυλακή οδηγείται αντρόγυνο που κατηγορείται ότι κακοποιούσε σεξουαλικά τις δύο ανήλικες θυγατέρες του..
Τέμπη: «Ηθικός εκτροχιασμός» μετά το πόρισμα Καρώνη – Διχασμένοι οι επιστήμονες, «θύελλα» πολιτικών αντιδράσεων
Σύννεφο σκόνης για την πυρόσφαιρα και τα έλαια σιλικόνης σήκωσε το πόρισμα του καθηγητή.
Αργολίδα: Εντύπωση προκαλεί αράχνη-πασχαλίτσα που εμφανίστηκε στους Μύλους – Πόσο επικίνδυνη είναι
Μία σπάνια άραχνη-πασχαλίτσα εμφανίστηκε στους Μύλους στην Αργολίδα την Τρίτη, 13 Μαΐου, προκαλώντας εντύπωση στους.
Καιρός: Πλησιάζει υποτροπικός αεροχείμαρρος – Πότε θα χτυπήσει την Ελλάδα
Φθινόπωρο θα θυμίζει ο καιρός τις επόμενες ημέρες, με τον διευθυντή της ΕΜΥ, Θοδωρή Κολυδά,.