Αύξηση πωλήσεων 40% για την «Παπουτσάνης» λόγω πανδημίας

Με αύξηση πωλήσεων κατά 40%, σχεδόν διπλάσιες εξαγωγές και εμφάνιση κερδών έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2020 για την «Παπουτσάνης». Η εταιρεία, αν και το πρώτο τρίμηνο είχε απώλειες από την κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων, αυτές υπεραντισταθμίστηκαν από την αύξηση των πωλήσεων σαπουνιών και σαπωνόμαζας (η πρώτη ύλη για την παρασκευή σαπουνιών).

Το επόμενο διάστημα, δε, σημαντική στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας αναμένεται να είναι η συμβολή της παραγωγής αντισηπτικών σκευασμάτων, δραστηριότητα η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο, επίσης στη σκιά του κορωνοϊού.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 8,1 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 έναντι 5,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, καταγράφοντας αύξηση 40%. Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ έναντι 2,8 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 90%, και αντιπροσωπεύουν το 67% του συνολικού τζίρου έναντι 49% πέρυσι. Τα κέρδη μετά φόρων ήταν 0,5 εκατ. ευρώ έναντι μηδενικών κερδών το α΄ τρίμηνο του 2019.

Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρείας μειώθηκαν κατά 30% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Η μείωση στην εγχώρια αγορά ήταν 53%, καθώς τα ξενοδοχεία δεν προχώρησαν σε αγορές ξενοδοχειακών προϊόντων για την περίοδο του Πάσχα, ενώ στο εξωτερικό 18%, καθώς σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων εφαρμόστηκαν αργότερα. Για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 η «Παπουτσάνης» αναμένει μεγαλύτερη υστέρηση εσόδων από αυτή την κατηγορία.

Πάντως, μια τονωτική ένεση για την κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων αναμένεται να είναι τα αλκοολούχα αντισηπτικά, προϊόντα που αναμένεται να απαιτηθούν σε σημαντικές ποσότητες και από την ξενοδοχειακή αγορά.

Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων αναπτύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2020 κατά 10%, με τις πωλήσεις να επηρεάζονται θετικά και από την αυξημένη ζήτηση που παρατηρείται στα σαπούνια και στα κρεμοσάπουνα λόγω COVID-19. Η τάση αυτή θα συνεχισθεί, αλλά όχι με την ίδια ένταση, με τη διοίκηση της «Παπουτσάνης» να αναμένει ενίσχυση της κατηγορίας από τις πωλήσεις αντισηπτικών σε ατομικές συσκευασίες.

Η συνεργασία με πολυεθνική και οι αυξημένες παραγγελίες σούπερ μάρκετ, και όχι μόνο, αύξησε τις πωλήσεις των προϊόντων που παρασκευάζει η «Παπουτσάνης» για λογαριασμό τρίτων κατά 128% το πρώτο τρίμηνο του 2020. Για το υπόλοιπο του έτους αναμένει συνέχιση της ανοδικής τάσης λόγω αυξημένων παραγγελιών που έχει λάβει. Επίσης, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 προβλέπεται η έναρξη συνεργασίας με πολύ μεγάλη γερμανική εταιρεία για την παραγωγή του 50% των αναγκών της στην Ευρώπη σε στερεό σαπούνι.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα