

Αναφερόμενος στις πωλήσεις των σουπερ μάρκετ ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σουπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολος Πεταλάς μιλώντας σε εκπομπή της ΕΡΤNEWS επιβεβαιώνει ότι από όλες τις μαρτυρίες των μελών της ένωσης, των σουπερ μάρκετ στις νησιωτικές περιοχές και στις τουριστικές γενικότερα περιοχές, εφέτος οι συνολικές πωλήσεις σε αριθμό ήταν μεγαλύτερες από ότι ήταν στην υπόλοιπη Ελλάδα και στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Βεβαίως, πρέπει να γνωρίζουμε ότι η αύξηση των πωλήσεων δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη και αύξηση της κερδοφορίας. Όπως γνωρίζετε ήδη, η κερδοφορία έχει πιεστεί τα τελευταία χρόνια λόγω του μεγάλου πληθωρισμού.
Τα σούπερ μάρκετ αγοράζουν προϊόντα, δεν παράγουν προϊόντα, δεν πουλάνε δικά τους προϊόντα, άρα βρίσκονται με το φάσμα του πληθωρισμού νωρίτερα, πριν βγουν στα ράφια.
Τα σούπερ μάρκετ αγοράζουν προϊόντα, δεν παράγουν προϊόντα, δεν πουλάνε δικά τους προϊόντα, άρα βρίσκονται με το φάσμα του πληθωρισμού νωρίτερα, πριν βγουν στα ράφια.
- Παρόλα αυτά, είναι γεγονός ότι συνολικά στις τουριστικές περιοχές οι πωλήσεις ήταν μεγαλύτερες, που δείχνει κατά πάσα πιθανότητα ότι αρκετός κόσμος και όχι μόνο Έλληνες αλλά και τουρίστες προτίμησαν φέτος περισσότερο να αγοράσουν φαγώσιμα προϊόντα παρά να επισκεφθούν ταβέρνες και εστιατόρια.
Συνολικά θα έλεγα ότι στο επτάμηνο, οι πωλήσεις των σουπερμάρκετ σε όλη την Ελλάδα έχουν αυξηθεί κατά περίπου 3,4% με 3,7%.
Σχετικά Νέα
Κορκίδης: Οι τρεις λόγοι της αύξησης του κύκλου εργασιών το φετινό Πάσχα
Ενθαρρυντική είναι η πρώτη αποτίμηση της πασχαλινής αγοράς, τόσο για την έναρξη όσο και.
-
Wall Street: Κλείσιμο με σημαντική πτώση
Σε νέο sell-off «παραδόθηκε», τη Δευτέρα, το χρηματιστήριο της Wall Street, στη σκιά της.
ΑΑΔΕ: Σε ποιους κλάδους απλώνεται το “ψηφιακό μάτι” της – Οι επιχειρήσεις που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
Σε χώρους δεξιώσεων και πάσης φύσεως κοινωνικές εκδηλώσεις, όπως είναι τα εταιρικά πάρτι ή.
Πληρωμή με IRIS: Τι αλλάζει στις επιχειρήσεις και από πότε
Από την 1η Νοεμβρίου κάθε επιχείρηση θα πρέπει να έχει προσαρμόσει τα POS της.