

Ο εφιάλτης για τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων είναι εδώ. Από σήμερα 1 Σεπτεμβρίου ισχύουν σε όλη την Ευρώπη το νέο αυστηρότερο σύστημα υπολογισμού των ρύπων με αποτέλεσμα μεγάλη αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα καινούρια αυτοκίνητα.
Με διαρροές το υπουργείο Οικονομικών άφησε να εννοηθεί ότι θα υπάρξει παρέμβαση για να μην υπάρξουν οι μεγάλες αυξήσεις. Όμως, μέχρι και σήμερα δεν παρενέβη ούτε για να μεταθέσει το χρόνο εφαρμογής του νέου συστήματος υπολογισμού των ρύπων, ούτε να περιορίσει τις συνέπειες με ένα άλλο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας.
Έτσι, αν δεν υπάρξει παρέμβαση από το υπουργείο Οικονομικών, από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου όποιος αγοράζει καινούριο ή μεταχειρισμένο εισαγόμενο αυτοκίνητο (δηλαδή ταξινομείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα) θα πληρώνει πολύ αυξημένα τέλη κυκλοφορίας. Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο που σήμερα εκπέμπει 130 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα. Τα τέλη κυκλοφορίας για το εν λόγω αυτοκίνητο είναι τώρα 156 ευρώ.
Με το νέο σύστημα το ίδιο αυτοκίνητο θα υπολογίζεται ότι εκπέμπει 200 γραμμάρια. Αν λοιπόν το αυτοκίνητο αυτό ταξινομηθεί μετά την 1 Σεπτεμβρίου ο ιδιοκτήτης του θα πληρώσει 556 ευρώ. Δηλαδή 400 ευρώ παραπάνω.
Πάντως, όπως αναφέρουν πληροφορίες με το νέο πρότυπο υπολογισμού των ρύπων δεν θα υπάρχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Τέλος, για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν από την 1 Νοεμβρίου 2010 δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές. Υπενθυμίζεται ότι τα τέλη με τους ρύπους ισχύουν για όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν μετά την ημερομηνία αυτή.
Ακολουθήστε μας
Σχετικά Νέα
Ο «χάρτης» των πληρωμών της επόμενης εβδομάδας από e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ
64,3 εκατ. ευρώ θα καταβληθούν σε 85.284 δικαιούχους κατά την εβδομάδα 16-20 Μάϊου στο πλαίσιο των προγραμματισμένων.
Τράπεζα της Ελλάδος: Πώς επηρεάζουν το μέσο νοικοκυριό ο πληθωρισμός, τα επιτόκια και η αγορά των ακινήτων
Οι νέες προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν τα νοικοκυριά που σχετίζονται με τον υψηλό.
Πολιτικές για την ενεργειακή θωράκιση της χώρας ζητάει η ΚΕΕΕ
Για τους επόμενους μήνες θα συνεχίσουμε να κινούμαστε σε περιβάλλον ταραγμένο. Ωστόσο, έχουμε λόγους.
Κορκίδης: Το ΕΒΕΠ προτείνει στην ενεργειακή κρίση την λύση «3Α»
«Να ταξινομηθεί επειγόντως όλο το επιχειρείν της εφοδιαστικής αλυσίδας, από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής στην.