Όλοι μας έχουμε δει προϊόντα είτε στο σουπερ μάρκετ και τη λαϊκή ή ακόμα και αυτοκίνητα και άλλα αντικείμενα μεγάλης αξίας με τιμολόγηση που καταλήγει σε 9. Οι τιμές αυτές συνήθως είναι με μεγάλους και έντονα χρωματισμένους αριθμούς. Πρόκειται για ένα περίπλοκο σχέδιο μάρκετινγκ που θα σας οδηγήσει στο να ξοδέψετε περισσότερα;
Ε, λοιπόν , ναι!! Είναι ένας τύπος «ψυχολογικής» τιμολόγησης. Επειδή διαβάζουμε από τα αριστερά προς τα δεξιά, δίνουμε λιγότερη προσοχή στο τέλος ενός αριθμού από ότι στην αρχή. Για παράδειγμα, ο καταναλωτής, έχοντας δει πολλές συσκευασίες τόνου να κοστολογούνται με 4,00 ευρώ, ενδέχεται να θεωρήσει πιο ελκυστικό ένα προϊόν τόνου που έχει κόστος 3,99, επειδή «κερδίζει» ένα λεπτό.
Βάση πειραμάτων έχει διαπιστωθεί ότι οι καταναλωτές επεξεργάζονται συνήθως το πρώτο ψηφίο μιας τιμής, γιατί χρειάζεται λιγότερο γνωστικό κόπο και ξεχνάνε υποσυνείδητα και όλα τα βασικά στοιχεία στρογγυλοποίησης.
Πώς να αποφύγετε λοιπόν να πέσετε στην παγίδα του ,99; Απλά βεβαιωθείτε ότι διαβάζετε την πλήρη τιμή για κάτι πριν αγοράσετε και επίσης ότι έχετε στρογγυλοποιήσει σωστά την τιμή αυτή στο πλησιέστερο ποσό του ευρώ, όχι στο πρώτο ψηφίο!
Σχετικά Νέα
-
Σε αυξημένη ετοιμότητα και ο Δήμος Λαρισαίων για την κακοκαιρία
Σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας Πολιτικής Προστασίας βρίσκονται οι αρμόδιες υπηρεσίες και τμήματα του Δήμου.
-
Κόρινθος: Σορός ηλικιωμένης εντοπίστηκε στην θαλάσσια περιοχή του Αγίου Νικολάου
Σορός ηλικιωμένης γυναίκας ανασύρθηκε σήμερα Πέμπτη (18/04) στη θαλάσσια περιοχή του Αγίου Νικολάου στην.
-
Τζόκερ κλήρωση 2742: Οι τυχεροί αριθμοί σήμερα
Κλήρωση τζόκερ σήμερα Πέμπτη 18/04/2024 και τα λεφτά ήταν… πολλά! Στην κλήρωση Τζόκερ ΟΠΑΠ,.
-
ΕΠΟ: «Στη δικαιοσύνη όσοι κατασκεύασαν ψευδείς ειδήσεις»
Σε συνέχεια της ενημέρωσης της FIFA προς τις αρμόδιες αρχές για τη μη ύπαρξη.