Αυτή είναι η νέα Bugatti των 8 εκατομμυρίων ευρώ!

Μετά από την πρόσφατη διαρροή φωτογραφιών της Centodieci, η Bugatti παρουσίασε και επίσημα το νέο της μοντέλο στα πλαίσια του Pebble Beach. Όπως γνωρίζαμε ήδη, το υπεραυτοκίνητο βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Chiron και αποτελεί φόρο τιμής στην Bugatti EB110 (1991). Η Centodieci (εκατόν δέκα στα Ιταλικά) θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 10 μονάδων οι οποίες έχουν ήδη προπωληθεί με τιμή €8 εκατομμυρίων ευρώ.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η Centodieci έχει πιο σπορ εμφάνιση από τις Chiron και Divo, παραμένει όμως κομψή και διαχρονική όπως η La Voiture Noire. Οι σχεδιαστικές αναφορές στην EB110 είναι πολλές, έχουν όμως εφαρμοστεί με ένα μοντέρνο τρόπο. Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt, το να μεταφέρουν το σχεδόν δυσδιάστατο σχήμα της EB110 στο σήμερα ήταν μια πρόκληση. Επιπλέον, οι σχεδιαστές χρειάστηκε να συνδυάσουν το σύστημα ψύξης των μηχανικών μερών της Chiron με μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η εμφανώς μικρότερη γρίλια σε σχήμα πετάλου που κάθεται χαμηλότερα και πλαισιώνεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα. Τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλά και προς το κέντρο, όπως αυτά της EB110, είναι όμως σημαντικά λεπτότερα χάρη στην τεχνολογία LED ενώ στο τελείωμά τους ενσωματώνουν δύο κανάλια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα.

Το προφίλ έχει τοξωτό σχήμα (wedge shape) όπως η EB110 και αρκετά ιταλικά υπεραυτοκίνητα από το παρελθόν. Οι χαρακτηριστικές στρογγυλές εσοχές πίσω από τα παράθυρα και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα είναι αναφορές στην EB110 SS.

Η γραμμή που ξεκινά χαμηλά από τον εμπρός προφυλακτήρα και καταλήγει ψηλά στο πίσω μέρος μοιάζει συνεχόμενη όμως από διαφορετικές γωνίες αποκαλύπτεται η τρισδιάστατη πολυπλοκότητά της καθώς αγκαλιάζει τα φουσκωμένα και μυώδη φτερά. Μοναδικές είναι και οι ζάντες με επτά ακτίνες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Centodieci.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με καμπυλωτές γωνίες και οκτώ στοιχεία LED που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της ουράς, η μεγάλη σταθερή αεροτομή σε μαύρο χρώμα και το τεράστιο άνοιγμα στον προφυλακτήρα που ενσωματώνει τον εντυπωσιακό διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης σε κάθετη διάταξη. Ο κινητήρας “αναπνέει” χάρη σε δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα τύπου Naca στην οροφή και τις εσοχές δεξιά και αριστερά του διάφανου καλύμματος.

Ο κεντρικά τοποθετημένος W16 με χωρητικότητα 8,0 λίτρων έχει απόδοση 1.600 PS στις 7.000 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,4″, τα 0-200 km/h έρχονται σε 6,1″, τα 0-300 km/h σε 13,1″ ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h.

Η Centodieci ζυγίζει 1.976 kg (20 kg λιγότερα από την Chiron και 2 kg λιγότερα από την Chiron Sport) κάτι που σημαίνει πως έχει αναλογία 1,13 kg ανά ίππο. Χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα, η παραγωγή κάθετης δύναμης ξεπερνά τα 90 kg.

Για να τιμήσει το παρελθόν της φίρμας, η Centodieci ταξίδεψε από το Molsheim (Γαλλία) στο στο Campogalliano (Ιταλία), εκεί όπου βρίσκεται το εργοστάσιο που είχε παραχθεί η EB110 μεταξύ 1991 και 1995. To μοντέλο παρουσιάστηκε σε λευκό χρώμα στο Pebble Beach συμβολίζοντας το γιν και το γιανγκ σε συνδυασμό με την κατάμαυρη La Voiture Noire, όμως οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν την απόχρωση που επιθυμούν.

Με τις La Voiture Noire και Centodieci, η Bugatti τηρεί τη δέσμευσή της για 2 παρουσιάσεις νέων μοντέλων κάθε χρόνο, κάτι που ξεκίνησε με την έλευση του Stephan Winkelmann ως CEΟ.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα