Ο πρωταγωνιστής της φετινής χριστουγεννιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας της Lidl Ελλάς στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα για την κλιματική αλλαγή.
Γι’ αυτό και η Lidl Ελλάς πήρε την απόφαση να στηρίξει τη μελέτη αναδάσωσης στις πυρόπληκτες περιοχές της Βόρειας Εύβοιας υπό την αιγίδα και εποπτεία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Το φετινό μήνυμα της χριστουγεννιάτικης ταινίας της Lidl Ελλάς αποκαλύπτεται σταδιακά, σε μια ανατρεπτική ιστορία με τίτλο «Το Δέντρο». Στην ταινία παρακολουθούμε ένα μικρό αγόρι να περιμένει με ανυπομονησία τον πατέρα του να του φέρει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, τον πρωταγωνιστή του εορταστικού στολισμού του σπιτιού. Όμως, το δέντρο, που τελικά φτάνει στο σπίτι, θα προβληματίσει το αγόρι και θα το οδηγήσει μαζί με τους γονείς του σ’ ένα ξεχωριστό ταξίδι αποκάλυψης στο βουνό. Εκεί θα μάθει για την αξία της δενδροφύτευσης και θα συνειδητοποιήσει πως ένα δέντρο έχει τη δύναμη να προσφέρει σε όλα τα παιδιά του κόσμου ένα καλύτερο αύριο.
Η φετινή εορταστική επικοινωνία της Lidl Ελλάς δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, υπό την επιμέλεια της Stefi Productions και σε σκηνοθεσία του Γιώργου Ζαφείρη.
Απολαύστε την ταινία εδώ.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
Σχετικά Νέα
-
Διατήρησε τα κέρδη του ο χρυσός μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
Οι τιμές του χρυσού διατήρησαν τα κέρδη τους την Παρασκευή, μετά τη δημοσιοποίηση των.
-
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στην τροποποίηση όρων συναίνεσαν οι ομολογιούχοι του ΚΟΔ 2021
Η Εταιρεία ανακοινώνει ότι την 26 η Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε, σύμφωνα με την από.
-
Ελλάκτωρ: Απέκτησε 24.514 μετοχές της Reds – 2,70 ευρώ ανά μετοχή
Σε νέα αγορά 24.514 μετοχών της Reds προχώρησε η Ελλάκτωρ, σύμφωνα με ανακοίνωσή της..
-
Διεθνείς αγορές: Το ακριβό δολάριο προκαλεί αναταράξεις σε εμπορεύματα, νομίσματα
«Όλα γίνονται για τον χαλκό», υπογράμμισε στο Reuters ένας διαχειριστής χαρτοφυλακίου της Tribeca Investment.