

Να διερευνηθούν οι συνθήκες και τα αίτια των συμβάντων που σημειώθηκαν μέσα σε δυο ημέρες και στα οποία, όπως διευκρινίζεται, δεν υπήρξε κίνδυνος για την ακεραιότητα των επιβατών, ζήτησε από τη διοίκηση του ΟΣΕ η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις της Hellenic train, τα ανωτέρω περιστατικά που σημειώθηκαν στις 28 και 29 του μηνός αφορούν αντίστοιχα σε μη ολοκλήρωση διπλής σύζευξης μεταξύ αμαξοστοιχιών και σε ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, λόγω τεχνικού προβλήματος στη σήραγγα «Όθρυς».
Το πόρισμα της έρευνας αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός δεκαημέρου και θα υπάρξει η σχετική ενημέρωση.
Σε σημερινή ανακοίνωσή της η Hellecin Train ανέφερε ότι «στις 12:45, η αμαξοστοιχία 53, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα ακινητοποιήθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος στη σήραγγα «Όθρυς», στη γραμμή καθόδου. Πρόκειται για τη δίδυμη σήραγγα μήκους 6.5 χιλιομέτρων, μεταξύ Δομοκού και Λιανοκλαδίου».
Όπως σημειώνει, «στις 13.00 ενημερώθηκε το Κέντρο Παρακολούθησης Κυκλοφορίας της Hellenic Train και άμεσα κινητοποιήθηκαν μηχανές εφεδρείας από το Λιανοκλάδι προκειμένου να μεταφέρουν την αμαξοστοιχία στον σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου».
Πρόσθετε ακόμα πως «στο τραίνο επιβαίνουν 325 επιβάτες, οι οποίοι ενημερώνονται με τακτικές ανακοινώνεις από το προσωπικό της εταιρείας» και ότι «λόγω πτώσης παντογράφου, υπήρξε απώλεια κλιματισμού και φωτισμού για λίγη ώρα, ωστόσο οι μηχανές εφεδρείας έχουν ήδη πραγματοποιήσει ζεύξη με την ακινητοποιημένη αμαξοστοιχία, αποκαθιστώντας τις λειτουργίες κλιματισμού και φωτισμού και το τραίνο οδεύει προς Λιανοκλάδι».
Διάψευση δημοσιεύματος
Χθες, η Hellenic Train, ενημέρωσε ότι δημοσίευμα σε ιστοσελίδα της Λάρισας σε σχέση με σημερινή κίνηση επιβατικών αμαξοστοιχιών, ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.
Το δημοσίευμα ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «αποφεύχθηκε νέα σιδηροδρομική τραγωδία, μέσα στην πόλη της Λάρισας, όταν δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή με αντίθετη φορά».
Όπως σημείωσε στην ανακοίνωσή της «η αμαξοστοιχία 11599, έφτασε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας και αποβίβασε τους επιβάτες προκειμένου να γίνει διπλή σύζευξη με την αμαξοστοιχία DZR 460.103-203, ώστε να μεταφερθεί, χωρίς επιβάτες, από την Λάρισα στην Θεσσαλονίκη. Η σύζευξη των συρμών δεν ολοκληρώθηκε για τεχνικούς λόγους και τελικά η αμαξοστοιχία DZR 460.103-203 αναχώρησε για τη Θεσσαλονίκη».
Και συνέχισε: «Η σύζευξη αμαξοστοιχιών αποτελεί πάγια επιχειρησιακή πρακτική όποτε απαιτηθεί. Οποιαδήποτε απόπειρα σύνδεσης αυτής της τυπικής επιχειρησιακής λειτουργίας με σενάρια διακινδύνευσης της ασφάλειας των επιβατών, είναι παντελώς αβάσιμη.
Η Hellenic Train επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της και έχει ήδη ενημερώσει το Μέσο προκειμένου να αποκαταστήσει την ακρίβεια του ρεπορτάζ που παραθέτει».
Σχετικά Νέα
Θεσσαλονίκη: Κατηγορούνται πως βίαζαν τις ανήλικες κόρες τους – Προφυλακίστηκε το ανδρόγυνο
Στη φυλακή οδηγείται αντρόγυνο που κατηγορείται ότι κακοποιούσε σεξουαλικά τις δύο ανήλικες θυγατέρες του..
Τέμπη: «Ηθικός εκτροχιασμός» μετά το πόρισμα Καρώνη – Διχασμένοι οι επιστήμονες, «θύελλα» πολιτικών αντιδράσεων
Σύννεφο σκόνης για την πυρόσφαιρα και τα έλαια σιλικόνης σήκωσε το πόρισμα του καθηγητή.
Αργολίδα: Εντύπωση προκαλεί αράχνη-πασχαλίτσα που εμφανίστηκε στους Μύλους – Πόσο επικίνδυνη είναι
Μία σπάνια άραχνη-πασχαλίτσα εμφανίστηκε στους Μύλους στην Αργολίδα την Τρίτη, 13 Μαΐου, προκαλώντας εντύπωση στους.
Καιρός: Πλησιάζει υποτροπικός αεροχείμαρρος – Πότε θα χτυπήσει την Ελλάδα
Φθινόπωρο θα θυμίζει ο καιρός τις επόμενες ημέρες, με τον διευθυντή της ΕΜΥ, Θοδωρή Κολυδά,.