Amazon Style: Το πρώτο φυσικό κατάστημα ρούχων της Amazon συνδυάζει τη χαρά του shopping με την online τιμή

Με την επικράτηση του online shopping, ακόμη και πριν από την πανδημία του κορονοϊού, τα φυσικά καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα βλέπουν την πελατεία τους να μειώνεται όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο .

Ωστόσο, η βιωματική εμπειρία των προσωπικών αγορών δεν πρέπει να υποτιμάται. Η αναζήτηση φαγητού, βιβλίων, ρούχων, παπουτσιών, ακόμα και συλλεκτικών αντικειμένων δημιουργεί συναισθήματα που δεν συγκρίνονται με εκείνα των διαδικτυακών αγορών.

Ως ο βασικός άξονας του online εμπορίου, η Amazon ηγήθηκε των εξελισσόμενων καταναλωτικών μας συνηθειών. Ωστόσο παρά το ψηφιακό του DNA, ο κολοσσός του internet shopping φαίνεται να αναγνωρίζει ότι τα ψώνια σε φυσικό περιβάλλον έχουν ακόμα θέση στην αγορά. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει το πρώτο κατάστημα ρούχων της Amazon που μόλις άνοιξε τις πόρτες, στο εμπορικό κέντρο Americana στο Glendale της Καλιφόρνια.

Η Amazon διαθέτει ήδη μια σειρά καταστημάτων, αφιερωμένα είτε σε βιβλία (Amazon Go) είτε σε τρόφιμα (Amazon Fresh). Ωστόσο είναι η πρώτη φορά που ο ψηφιακός γίγαντας εισβάλει στην περιοχή των πολυκαταστημάτων.

Προσφέροντας ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες, το Amazon Style χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να συνδυάσει την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο με την προσωπική εμπειρία.

Για παράδειγμα οι πελάτες του καταστήματος μπορούν να σαρώσουν έναν κωδικό QR δίπλα σε ένα αντικείμενο για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό και, στη συνέχεια, να στείλουν το προτιμώμενο μέγεθος είτε στο ταμείο είτε στα διαδραστικά δοκιμαστήρια απ’ όπου μπορούν να επιλέξουν ποια άλλα μεγέθη είναι διαθέσιμα χωρίς να χρειαστεί να βγουν για να τα ζητήσουν.

Η Amazon αναγνωρίζει ότι το φυσικό κατάστημα ρούχων έχει ένα βασικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με ένα online store: δεν χρειάζεται να μπείτε στον κόπο να ταχυδρομήσετε πίσω αυτό που έχετε αγοράσει και θέλετε να επιστρέψετε, μια διαδικασία που εκτός από ταλαιπωρία, έχει και αντίκτυπο στον πλανήτη.

Το Amazon Style εξαλείφει αυτό το μεσαίο βήμα. Διαθέτοντας επωνυμίες όπως Calvin Klein, Levi’s, Champion, Lacoste και εκατοντάδες άλλες, το κατάστημα θα τιμολογεί τα προϊόντα τους στα ίδια ακριβώς επίπεδα με το online store, τιμές τις οποίες μπορείτε να το ελέγξετε αβίαστα χρησιμοποιώντας το smartphone σας.

Tο Amazon Style, ανοίγει τώρα στο εμπορικό κέντρο Americana στο Glendale της Καλιφόρνια. Μένει να δούμε εάν θα πρόκειται για το πρώτο μια αλυσίδας όμοιων καταστημάτων της εταιρείας σε όλο τον πλανήτη.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα