Amazon και Google βάζουν τις διαφορές τους στην άκρη και συνεργάζονται στο κλάδο του streaming

Η τεταμένη σχέση μεταξύ της Alphabet και της Amazon υποχωρεί σταδιακά. Οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί δήλωσαν την Πέμπτη ότι θα ξεκινήσουν να επιτρέπουν τις υπηρεσίες βίντεο της καθεμίας να εμφανίζονται στις συσκευές για streaming η μια της άλλης. Έτσι, το YouTube θα είναι σύντομα διαθέσιμο στη Fire TV της Amazon, ενώ το Amazon Prime Video θα εμφανίζεται στις συσκευές Chromecast και Android TV της Google, όπως ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους οι εταιρείες.

Οι δύο εταιρείες βρίσκονταν σε διαμάχη στο παρελθόν, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορούσε σε κλάδους που λειτουργούσαν και οι δύο. Η Amazon σταμάτησε να πουλάει στην ιστοσελίδα της το 2015 τις συσκευές οικιακής βοήθειας της Google, καθώς ήταν ένα ανταγωνιστικό προϊόν στα ηχεία Alexa της εταιρείας, αλλά έδωσε ένα τέλος στο μποϊκοτάρισμα το 2017. Το YouTube εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμο στις συσκευές της Amazon από το 2017.

Ο κλάδος του streaming, όπως μεταδίδει το fortunegreece.com,  είναι ένας πολυπληθής τομέας, με εταιρείες όπως η Roku και η Apple να ανταγωνίζονται στο κομμάτι του εξοπλισμού ενώ εταιρείες τεχνολογίας και media επιδιώκουν να κυριαρχήσουν στον κλάδο του streaming. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Disney που ανακοίνωσε την δική της υπηρεσία streaming, που θα κοστίζει μόλις 6,99 δολάρια τον μήνα και θα περιλαμβάνει πολλές δημοφιλείς παραγωγές της, όπως τις ταινίες της Marvel και των Star Wars.

Καθώς η Google και η Amazon επεκτείνονται, ανταγωνίζονται σε ολοένα και μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες κατηγορίες. Η Google στοχεύει να κατακτήσει την πρωτοκαθεδρία της Amazon στις υπηρεσίες cloud και στις συσκευές οικιακής βοήθειας, ενώ η Amazon χτίζει γρήγορα μια διαδικτυακή διαφημιστική αυτοκρατορία που αρχίζει να προχωρά αργά προς τα εδάφη όπου παραδοσιακά κυριαρχούσε η Google.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα