Η δήλωση του Αλέξη Χαρίτση, βουλευτή Μεσσηνίας και τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον νομό και τον απολογισμό της τετραετίας της κυβέρνησης στη Μεσσηνία:
«Η χθεσινή επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη στην Μεσσηνία, εκτός του στενά εσωκομματικού ενδιαφέροντος για τον ίδιο και τις πολιτικές του σχέσεις με τον κ. Σαμαρά, έχει άλλη μία και μόνο θετική πλευρά. Είναι η τελευταία του στον Νομό μας ως πρωθυπουργός μιας κυβέρνησης που δεν κατάφερε όχι μόνο να υλοποιήσει, αλλά ούτε καν να ξεκινήσει έστω ένα από τα μεγάλα έργα υποδομής που έχει ανάγκη ο νομός μας και δρομολογήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Χρειάζεται πράγματι μεγάλη προσπάθεια για το «επίτευγμα» αυτό του επιτελικού κράτους του κ. Μητσοτάκη.
Παράλληλα όμως συνιστά πολιτικό θράσος και κοροϊδία προς τους πολίτες της Μεσσηνίας, ο απερχόμενος πρωθυπουργός να διοργανώνει φιέστες για την υπογραφή της σύμβασης ενός έργου που ήδη θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί.
Ο οδικός άξονας Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του τι σημαίνει κυριολεκτικά «4 χρόνια διακυβέρνησης Μητσοτάκη – 4 χαμένα χρόνια για την Μεσσηνία». Το καλοκαίρι του 2019 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε παραδώσει δημοπρατημένο τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος. Πέρασαν τέσσερα ολόκληρα χρόνια επιτελικής αδράνειας και εσωκομματικών νεοδημοκρατικών τριβών για να μην έχει πέσει μέχρι σήμερα ούτε ένα μέτρο άσφαλτος στο πολύπαθο αυτό έργο.
Πριν τέσσερα χρόνια, ο άλλος σημαντικός οδικός άξονας του Νομού Μεσσηνίας, Καλό Νερό – Τσακώνα, είχε παραδοθεί με εγκεκριμένες μελέτες οδοποιίας και περιβαλλοντικών όρων ώστε να προχωρήσει άμεσα η υλοποίησή του. Δυστυχώς όμως, σήμερα παραμένει εκτός πλάνων της κυβέρνησης της ΝΔ, παρά το ομόθυμο αίτημα κατοίκων, φορέων και αυτοδιοίκησης για την αναγκαιότητα της κατασκευής του.
Όσον αφορά το πολύπαθο Φιλιατρινό Φράγμα, το μεγαλύτερο έργο αγροτικής υποδομής του Νομού, «ξεπάγωσε» και αποπερατώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2017. Ενώ τον Ιούνιο του 2019 διασφαλίστηκε η χρηματοδότηση για τα αρδευτικά δίκτυα του έργου που είχαν εξαιρεθεί από τον αρχικό σχεδιασμό του 2008. Τρείς διαδοχικοί Υπουργοί Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη δεν κατάφεραν μέσα σε μια τετραετία να τα δημοπρατήσουν. Ένα αναγκαίο έργο που θα υδρεύσει 35.000 στρέμματα αγροτικών εκτάσεων παραμένει μια τετραετία μετά αναξιοποίητο.
Όσο για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ήδη από το 2019 ο κ. Μητσοτάκης είχε επιδοθεί σε μεγαλόστομες εξαγγελίες για έργα ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του. Τέσσερα χρόνια μετά όμως, οι εξαγγελίες συνεχίζονται, την ώρα που η σημαντικότερη πύλη υποδοχής επισκεπτών της Μεσσηνίας παραμένει με σημαντικές ελλείψεις σε υποδομές και σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
Και ο κατάλογος δεν έχει τέλος…»
Σχετικά Νέα
-
Ν. Δένδιας: Η διεθνής κοινότητα να διαμηνύσει ότι ο αναθεωρητισμός δεν είναι αποδεκτός από οποιονδήποτε
“Η διεθνής κοινότητα οφείλει να διαμηνύσει ότι ο αναθεωρητισμός δεν είναι αποδεκτός στον 21ο.
-
ΚΚΕ: Η κυβέρνηση αξιοποιεί τον άθλιο νόμο Βρούτση – Αχτσιόγλου περί κυβερνητικού καθορισμού του κατώτατου μισθού
«Η κυβέρνηση της ΝΔ, ειδική στις πάσης φύσεως “συγκαλύψεις”, προσπαθεί -με αφορμή τις σημερινές.
-
Ο Στέφανος Κασσελάκης γιορτάζει τα γενέθλιά του μετά την ορκωμοσία του στη Θήβα [Βίντεο]
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης γιόρτασε τα γενέθλιά του μετά την ορκωμοσία του στη Θήβα, ενώ την ερχόμενη Τετάρτη.
-
Δ. Μιχαηλίδου: Στο 28% η αύξηση του κατώτατου μισθού
Η υπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τις λεπτομέρειες σε ότι αφορά.