ΑΚΤΩΡ: Eπικράτησε στον διαγωνισμό συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας οδού

Η ΑΚΤΩΡ επικράτησε στον διπλό διαγωνισμό για τη νέα διετή συντήρηση του δικτύου της Εγνατίας Οδού. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, από τη διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών την Πέμπτη,  μειοδότησε προσφέροντας σημαντικά υψηλές εκπτώσεις.

Στον διαγωνισμό για τον ανατολικό τομέα  ήρθε πρώτη με ποσοστό 65,7% (δεύτερη ΙΝΤΡΑΚΑΤ 48,02%, τρίτη ΤΕΡΝΑ 43,99%). Αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες. Τον Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και τους Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα και Κομοτηνή-Σύνορα. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας έχει εκτιμηθεί σε 65 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 52,41 εκατ. ευρώ).

Να θυμίσουμε ότι μόλις την Τετάρτη η ΑΚΤΩΡ μειοδότησε και στο έργο της οδικής σύνδεσης του ΟΛΘ με ΠΑΘΕ και Εγνατία, κόστους 75 εκατ. ευρώ. Αν σε αυτά συνυπολογίσουμε και τα δύο έργα της ΕΥΔΑΠ (165 εκατ. ευρώ) που μειοδότησε στα τέλη Μαρτίου, τότε συνολικά είναι δυνητικά ανάδοχος σε 5 έργα άνω των 300 εκατ.ευρώ σε διάστημα δύο μηνών.

Στόχος της Εγνατίας Α.Ε. είναι οι συμβάσεις να υπογραφούν το συντομότερο δυνατό, δηλαδή μέχρι το ερχόμενο Φθινόπωρο. Η ΑΚΤΩΡ είναι ο ανάδοχος και των υφιστάμενων συμβάσεων συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας Οδού. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν έχουμε κάποια ανατροπή στο διαγωνισμό ότι θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια. Οι δύο διαγωνισμοί έχουν συνολικό εκτιμώμενο κόστος 140 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 112,9 εκατ. ευρώ). Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίε, οι υφιστάμενες συμβάσεις να εκτιμάται ότι θα παραταθούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι νέοι διαγωνισμοί και να αναλάβουν οι νέοι ανάδοχοι.

Οι διαγωνισμοί μεταφέρθηκαν για τις 6 Μαΐου (αντί για αρχικά στις 23 Απριλίου), λόγω της αναστολής που είχε δοθεί στους διαγωνισμούς, εξαιτίας του κορoνοϊού, μέχρι το τέλος Απριλίου. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από πόρους του ΠΔΕ.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα