Χρ. Σπίρτζης: Η επίλυση του Σκοπιανού θα αναβαθμίσει το ρόλο της Ελλάδας στα Βαλκάνια

H διεύρυνση της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ με την προσχώρηση της Θεοδώρας Μεγαλοοικονόμου διαψεύδει τους ισχυρισμούς του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Κυριάκου Μητσοτάκη, ότι η κυβέρνηση περνάει κρίση ή ότι δεν είναι ομογενοποιημένη, τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNN Greece.

Όπως υποστήριξε ο υπουργός, η κυβέρνηση μαζί με την κοινωνία δίνει τη μάχη για να σταθεί η χώρα και ο ελληνικός λαός στα πόδια του, ώστε να μπει στην φάση της δίκαιης ανάπτυξης και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Προϋπόθεση για την επίλυση του Σκοπιανού η εγκατάλειψη του αλυτρωτισμού από την πΓΔΜ

Μιλώντας για το Σκοπιανό, ο κ. Σπίρτζης δεν εξέφρασε καμία ανησυχία για τη στάση των ΑΝΕΛ ενώ ανέπτυξε τα οφέλη που θα έχει για την ελληνική πλευρά η επίλυση αυτού του ζητήματος. Όπως επισήμανε, η χώρα μας δεν μπορεί να βρίσκεται σε «ψυχροπολεμικό κλίμα» με τη γείτονα χώρα, ούτε μπορεί να συντηρεί τους κακούς όρους που προέρχονται από το παρελθόν. Διατηρώντας τις εθνικές γραμμές μας και τις διεθνείς συνθήκεςπρέπει να επιλύσουμε τις όποιες διαφορές υπάρχουν, με αμοιβαίες υποχωρήσεις και με συνεννόηση. Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, φαίνεται πως υπάρχει διάθεση και από την πλευρά των Σκοπίων για μια συμφωνία ενώ τόνισε πως αν η Ελλάδα θέλει να παίξει κρίσιμο ρόλο σε μια εποχή με νέες παραγωγικές δομές, απαιτείται να υπάρχει η διασύνδεση και η συνεργασία σε στρατηγικές δομές με τις χώρες των Βαλκανίων.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Εντός Φεβρουαρίου θα κλείσουν οι μπάρες

Στο «σφικτό» χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου απέδωσε ο κ. Σπίρτζης την ταλαιπωρία του κόσμου για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών. Ωστόσο, όπως παραδέχτηκε, θα μπορούσε να αποφευχούν οι ουρές εάν υπήρχε η θέληση και η καλύτερη προετοιμασία από όλες τις πλευρές για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Με την έναρξη εφαρμογής του πάντως, μπήκε τέλος στη διακίνηση πλαστών εισιτηρίων και καρτών. Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε γιατί δεν κλείνουν ακόμη οι μπάρες απαντώντας στην κριτική που δέχεται για αυτό το θέμα.

Παράλληλα, ξεδίπλωσε λεπτομερώς το σχεδιασμό για τις σιδηροδρομικές διασυνδέσειςτόσο εντός του λεκανοπεδίου, όσο και μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης ενώ στο καλοκαίρι τοποθετεί την έναρξη της λειτουργίας της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Θεσσαλονίκης – Σκοπίων και ταυτόχρονα με γοργούς ρυθμούς προχωρά το έργο Κιάτο – Αίγιο.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα