Φρένο στις διαφημίσεις υπενθύμισης βάζει η Google

Οι χρήστες του Google θα μπορούν πλέον να σταματάνε τις αποκαλούμενες «διαφημίσεις υπενθύμισης» κατά την περιήγηση τους στο Διαδίκτυο, χάρη σε ένα νέο εργαλείο που λανσάρει η εταιρεία.

Όπως ανακοίνωσε η Google, μέσω των ρυθμίσεων (Adds Settings) ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί όλες τις online διαφημίσεις υπενθύμισης που εμφανίζονται και μετά να επιλέγει με ένα «κλικ» δίπλα σε κάθε εταιρεία ποιές δεν θέλει πια να βλέπει. Ωστόσο, θα πρέπει να το κάνει για κάθε μία ξεχωριστά, καθώς δεν δίνεται η δυνατότητα για καθολικό «στοπ» σε όλες τις διαφημίσεις αυτού του είδους.

Η Google σκοπεύει να επεκτείνει αυτήν τη δυνατότητα ελέγχου των διαφημίσεων σε εξατομικευμένη βάση στο YouTube και στο Gmail. Κάθε εντολή του χρήστη για «σίγαση» μιας διαφήμισης υπενθύμισης θα διαρκεί για 90 μέρες, ενώ θα ισχύει ταυτόχρονα για όλες τις συσκευές του χρήστη με τις οποίες είναι συνδεδεμένος ο λογαριασμός του Google.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως η νέα εφαρμογή της Google δεν θα έχει εφαρμογή σε όσες διαφημίσεις εταιρειών και υπηρεσιών δεν χρησιμοποιούν τη δική της διαφημιστική πλατφόρμα (πχ Facebook, Amazon κ.α.), κι ως εκ τούτου, ο χρήστης δεν θα ξεμπερδέψει εύκολα από αυτές τις διαφημίσεις.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα