Σε ένα άρθρο του σε blog αναφέρθηκε στο όραμά του να μεταμορφώσει το Facebook σε μία “πλατφόρμα επικεντρωμένη στην ιδιωτικότητα”.
Στο Facebook ανήκουν το Messenger και το WhatsApp, αλλά η κρυπτογράφηση μηνυμάτων μειώνει τις δυνατότητες κέρδους από τις στοχευμένες διαφημίσεις.
Βέβαια, όπως μεταδίδει το BBC, το τελευταίο διάστημα ο κολοσσός στα social media giant, έχει βρεθεί στο επίκεντρο σκανδάλων που αφορούν στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του. Η νέα στρατηγική «θα υλοποιηθεί μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια».
Το 2018, αποκαλύφθηκε ότι τα δεδομένα περίπου 50 εκατ. χρηστών είχαν περάσει στα χέρια πολιτικών συμβούλων.