Site icon The Indicator

Τα δικαιώματα όσων ταξιδεύουν με λεωφορείο

Για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών με λεωφορείο ενημερώνει τους καταναλωτές η ΕΚΠΟΙΖΩ.

Τι πρέπει να γνωρίζουμε:

Καθυστέρηση

Εάν το δρομολόγιο σας (για απόσταση πάνω από 250 χλμ) ακυρωθεί ή καθυστερήσει να αναχωρήσει πάνω από 2 ώρες, δικαιούστε:

Διαμονή και Διατροφή

Εάν η κανονική διάρκεια του ταξιδιού σας είναι πάνω από 3 ώρες και η αναχώρησή του λεωφορείου καθυστερήσει πάνω από 90 λεπτά ή ακυρωθεί, τότε δικαιούστε δωρεάν διατροφή και διαμονή σε περίπτωση που χρειάζεται να διανυκτερεύσετε.

Εάν η καθυστέρηση/ακύρωση οφείλεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες, η εταιρεία δεν καλύπτει τη διαμονή.

Τα παραπάνω δικαιώματα δεν ισχύουν για τα ανοικτά εισιτήρια.

Κατοικίδια

Μπορείτε να μεταφέρετε δωρεάν στην καμπίνα επιβατών μόνο μικρόσωμα ζώα μέχρι 10 κιλά, όπου θα πρέπει να βρίσκονται μέσα σε ειδικό καλάθι μεταφοράς (μέγιστες διαστάσεις 50x40x35). Επιπλέον, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το διαβατήριο ή το βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου, το οποίο θα πρέπει να είναι ενημερωμένο τα τελευταία δύο έτη.

Ακύρωση εισιτηρίου

Σε περίπτωση ακύρωσης κράτησης θέσης σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής σας επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου, εφόσον η ακύρωση πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 8 ώρες προ της αναχώρησης ή το 50% της τιμής του εισιτηρίου εφόσον η ακύρωση πραγματοποιηθεί σε χρόνο μικρότερο των 8 ωρών προ της αναχώρησης.

Απώλεια αποσκευών

Σε περίπτωση απώλειας αποσκευών δικαιούστε:

Αν θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας δεν έγιναν σεβαστά μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως την καταγγελία σας μεσα σε τρεις μήνες  από την ημερομηνία εκτέλεσης της παράβασης, στα κατά τόπους ΚΤΕΛ. Ειναι υποχρεωμενη η εταιρεία να σας απαντήσει έγγραφα εντός ενός μηνός.

Για πληροφορίες & καταγγελίες

ΕΚΠΟΙΖΩ www.ekpizo.gr

Αθήνα Τ: 2103304444, E-mail:  info@ekpizo.gr      

Πάτρα T: 2610222626, E-mail: patra@ekpizo.gr  

Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή

Τ: 1520, E-mail: 1520@efpolis.gr     

Exit mobile version