Τέλος στα νέα καταστήματα της Βενέτης στην Ελλάδα

Tέλος στο άνοιγμα νέων καταστημάτων βάζει η γνωστή αλυσίδα Βενέτης, η οποία στρέφει πλέον το ενδιαφέρον της μόνο στην ανάπτυξη της στο εξωτερικό.

Στελέχη της αλυσίδας φούρνων Βενέτη, η ανάπτυξη της οποίας ήταν ραγδαία τα τελευταία χρόνια, διαπιστώνουν μία κόπωση στην αγορά, με αποτέλεσμα να σχεδιάζουν την αλλαγή πλεύση της στρατηγικής τους, η οποία θα εστιάζεται κυρίως στις ξένες αγορές. Στο στόχαστρο τους μπαίνουν οι αγορές της Ιταλίας, της Αγγλίας αλλά και των ΗΠΑ, με τα πρώτα καταστήματα να σχεδιάζονται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του 2016.

Ο λόγος που παγώνει το άνοιγμα νέων καταστημάτων στην Ελλάδα είναι ότι πλέον έχουν εκλείψει οι υποψήφιοι ενδιαφερόμενοι που διαθέτουν τα απαραίτητα κεφάλαια.

Επίσης η αύξηση της φορολογίας έχει καταστήσει μη αποδοτική μία τέτοια επένδυση, ενώ σε συνδυασμό με την μείωση της κατανάλωσης, παραμένει αμφίβολο αν μπορεί να γίνει τελικώς απόσβεση της επένδυσης.

Σήμερα η αλυσίδα Βενέτης αριθμεί 85 σημεία από τα οποία τα 35 είναι εταιρικά και τα 55 franchise.

Από αυτά, τα πέντε λειτουργούν υπό το σήμα «Βενέτη 1948», 46 υπό το σήμα «Βενέτη Food Hall» και τα υπόλοιπα είναι τα κλασικά καταστήματα Βενέτη.
Κατά τη διάρκεια του 2015 άνοιξαν δύο νέα σημεία πώλησης, ένα Βενέτη Food Hall στη Βούλα και ένα Βενέτη 1948 στο Μαρούσι.

Να σημειωθεί ότι για το άνοιγμα ενός καταστήματος Βενέτη το κόστος κυμαίνεται από 160.000 ευρώ για ένα μικρό κατάσταστημα και μπορεί να φτάσει μέχρι τις 300.000 ευρώ για ένα μεγάλο κατάστημα.
Αν και πωλήσεις του σήματος Βενέτη για το 2015 ανήλθαν στα 70 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, εντούτοις μέσα στο πρώτο δίμηνο του έτους, καταγράφεται μία υποχώρηση του τζίρου, το οποίο ενδέχεται να επηρεάσει συνολικά τα οικονομικά μεγέθη του 2016.

Αναφορικά με την αμφιλεγόμενη  – κατά πολλούς – επένδυση του Ομίλου στο ιστορικό κτήριο του Νέον στην Ομόνοια , εκτιμάται ότι τα αποτελέσματα θα δικαιώσουν την επιλογή της διοίκησης, καθώς η επισκεψιμότητα και ο τζίρος κινούνται υψηλότερα από τους στόχους που είχαν τεθεί.

Τέλος σε φάση υλοποίησης είναι και τα σχέδια της εταιρείας για ανάπτυξη νέων concept εστίασης στην περιοχή της Ομόνοιας, στα κτήρια του Τσίλερ, Μπάγκειον και Μέγας Αλέξανδρος, ωστόσο υπάρχουν  σημαντικές καθυστερήσεις εξαιτίας ορισμένων υπηρεσιών που υπολειτουργούν.

insider.gr

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα