«”Τρέξαμε”, δηλαδή – σημειώνει – τα τελευταία δυόμισι χρόνια με ρυθμούς τρεις φορές πιο γρήγορους σε σχέση με το παρελθόν».
«Η προοπτική ολοκλήρωσης και παράδοσης του μεγαλύτερου μέρους του έργου το 2020 μετατρέπει τη Θεσσαλονίκη σε μια σύγχρονη και ελκυστική ευρωπαϊκή μεγαλούπολη» συμπληρώνει.
Ο κ. Μυλόπουλος λέει ακόμα στην συνέντευξή του ότι αντιλαμβάνεται την «ενόχληση της Νέας Δημοκρατίας, επειδή απέτυχε εκεί που κάποιοι άλλοι σήμερα επιτυγχάνουν», σημειώνοντας πως «Η ΝΔ και τα φιλικά της ΜΜΕ βιάστηκαν να μου αποδώσουν κατηγορίες», αναφερόμενος στις υποθέσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρύτανης του ΑΠΘ. «Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο ερευνώμενες σήμερα υποθέσεις αναφέρονται σε γεγονότα που συνέβησαν προ πολλών ετών στο ΑΠΘ, ενώ οι σχετικές “καταγγελίες” συνέβη να κατατεθούν μόλις τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ, δηλαδή, ήμουν ήδη πρόεδρος της Αττικό Μετρό» λέει και εκφράζει την βεβαιότητά του πως «η Δικαιοσύνη θα κάνει το χρέος της και μια ακόμη σκευωρία τους θα πέσει».
Τέλος, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, αναφερόμενος στα μελλοντικά σχέδια για το μετρό της Αθήνας, λέει πως βρίσκεται υπό δημοπράτηση η γραμμή 4, η πρώτη φάση της οποίας είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ, ενώ την επόμενη άνοιξη θα αρχίσει και η λειτουργία των τριών πρώτων σταθμών της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό, που θα συνδέει το αεροδρόμιο με το Σύνταγμα και το λιμάνι του Πειραιά.