Στις ΗΠΑ μεταφέρεται ο πόλεμος Lidl και Aldi

Μια μάχη δεκαετιών μεταξύ εταιριών σουπερμάρκετ στην Ευρώπη μεταφέρεται στις ΗΠΑ, εντείνοντας την ανταγωνιστική πίεση σε μια βιομηχανία που έχει πληγεί από έναν αδίστακτο πόλεμο τιμών.

Η Aldi, γνωστή για τις χαμηλές τιμές της στα ομώνυμα προϊόντα, σχεδιάζει να ξοδέψει 3,4 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια προκειμένου να ανοίξει 900 σουπερμάρκετ, ανακοίνωσε η εταιρία σύμφωνα με το Bloomberg.

Η μεγάλη αυτή επένδυση έρχεται αφότου ο ευρωπαϊκός αντίπαλος Lidl ετοιμάζεται να ανοίξει τα πρώτα του αμερικανικά καταστήματα αυτή την εβδομάδα, με σχέδια να μετρά μέχρι και 100 μέχρι το καλοκαίρι του 2018.

Η επέκταση των γερμανικών κολοσσών στις Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσε να ασκήσει επιπρόσθετη πίεση σε συμβατικούς πωλητές λιανικής, όπως τα Wal-Mart Stores και την Kroger, αναγκάζοντάς τους να μειώσουν τις τιμές.

Ο επιπρόσθετος ανταγωνισμός σε μια βιομηχανία με χαμηλά περιθώρια, έρχεται σε μια περίοδο ενός αποπληθωριστικού σπιράλ που έχει οδηγήσει σε πτώση στις τιμές των τροφίμων για 17 συνεχόμενους μήνες. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σερί εδώ και πάνω από 60 χρόνια.

«Το διακύβευμα είναι μία τεράστια αξία που θα μετατοπιστεί στο Lidl και στο Aldi», εξήγησε ο Ken Knudson, εταίρος στην Bain & Co. «Τα παραδοσιακά σουπερμάρκετ δεν έχουν το περιθώριο να χάσουν πωλήσεις αυτή τη στιγμή, δεδομένου του πόσο ανταγωνιστικός είναι ο τομέας -αυτό θα δημιουργήσει μεγάλες αναταράξεις», πρόσθεσε.

Ο Bain προβλέπει πως οι πωλήσεις στο λεγόμενο «τμήμα μεγάλων εκπτώσεων» των δραστηριοτήτων σουπερμάρκετ, που περιλαμβάνει το Aldi and Lidl, θα αναπτυχθεί μέχρι και 10% ετησίως μέχρι το 2020, δηλαδή θα γίνει πέντε φορές μεγαλύτερο σε σχέση με τα παραδοσιακά καταστήματα.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα