Σύμφωνα με τον απολογισμό, «οι πολίτες ζητούν από την “Ομάδα της Καθημερινότητας”, ως επί τω πλείστον, την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους με τα ασφαλιστικά ταμεία, τις εφορίες, το σύστημα υγείας και την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες».
Σημειώνεται ότι «από τις αρχές Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας μέχρι και σήμερα, έχει περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία το 69,7% των υποθέσεων, ενώ το 17,4% έχει παραπεμφθεί στους αρμόδιους φορείς για επεξεργασία».
Επισημαίνεται ιδιαίτερα και το γεγονός ότι «μετά την παρουσία της “Καθημερινότητας” με αυτόνομο περίπτερο στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης καταγράφεται μια σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, αλλά και των αιτημάτων που εισάγονται σε αυτή».