Ο CEO της Βlueground για την επιχειρηματικότητα και τις start-up

Η ανακοίνωση – πρόσκληση του διοργανωτή Γιώργου Τζιραλή του Open Coffee Athens στο facebook ήταν για μια ακόμη φορά, σαφής και ξεκάθαρη για τις συμμετοχές και τους συμμετέχοντες. Ένας εξ αυτών, ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου.

Στην ανακοίνωση διαβάσαμε το εξής: «ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου , συνιδρυτής & CEO της Βlueground, θα μοιραστεί εμπειρίες και συμπεράσματα από τη δημιουργία την επιτυχημένης πλατφόρμας διαχείρησης επιπλωμένων διαμερισμάτων που σήμερα μετρά 600 ακίνητα σε τρεις ηπείρους, 75 εργαζομένους και χρηματοδότηση 7 εκατομμύριων ευρώ».

Ο Αλέξανδρος ανέβηκε δεύτερος στη σκηνή του αμφιθεάτρου του Μουσείου Μπενάκη στην οδό Πειραιώς, αριθμός 138 – είχαν προηγηθεί οι Γρηγόρης Λάμπρου και Άρης Μανασσάκης, οι συνιδρυτές της Procureship, μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας για προμήθειες πλοίων στην μεγάλη αγορά της ελληνικής και ελληνόκτητης ποντοπόρου ναυτιλίας.
Από την αρχή είχε φανεί και η διάθεση του ακροατηρίου, το οποίο στη μέγιστη πλειοψηφία του είχε έρθει για να ακούσει από πρώτο χέρι το στόρι με την επιτυχία της startup Blueground. Ομολογώ και εγώ πώς με το ίδιο ενδιαφέρον κατέβηκα αργά το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής στο Μπενάκη: Να ακούσω τον πρωταγωνιστή!

Ο Αλέξανδρος ευτύχησε μέσα σε λίγο σχετικά χρόνο να βρεθεί έχοντας στο έδαφος της δικής του επιχειρηματικής ανακάλυψης επενδυτές που μπορούσαν να στηρίξουν το όνειρο του. Αν και δεν την ανέφερε η Εθνική Τράπεζα ήταν η πρώτη που έβαλε το χέρι στη τσέπη και η Blueground εντάχθηκε στο πρόγραμμα NBG Business Seeds. Σε κάθε περίπτωση, μια καλή ώθηση για τη συνέχεια. Ο ίδιος ευτύχησε να βρει και την επόμενη γενιά των επενδυτών. Η Εθνική Τράπεζα πούλησε το ποσοστό των μετοχών της – ένα από τα πρώτα επιτυχημένα exit στην αγορά των startups- και το fund που πήρε τη σκυτάλη, ήταν το Venture Friends με την δραστήρια ομάδα των Απ. Αποστολάκη, Γ. Δημόπουλου και Στεφ. Κατσίμπα που το τρέχει. Από τα πρώτα 240 χιλιάδες ευρώ μέχρι σήμερα τα εκατομμύρια «τρέχουν» έτσι ώστε να έχει συγκεντρωθεί από τις χρηματοδοτήσεις των γύρων (seed & seriesA) συνολικό ποσό 6,9 εκατομμυρίων ευρώ. Καθόλου άσχημα… Και όπως έσπευσε να ενημερώσει το ακροατήριο ο Αλέξανδρος αναμένεται μέσα στους πρώτους μήνες του 2018 (μάλλον, την ερχόμενη άνοιξη) να ανοίξει ένας νέος γύρος χρηματοδότησης με μπόλικα εκατομμύρια προκειμένου να υποστηριχθεί η επέκταση σε 10 νέες χώρες.

Μέχρι τώρα πέραν του Venture Friends ζεστό χρήμα έχουν βάλει και οι Άραβες από το Ντουμπάι (Jabbar) και ο επενδυτικός βραχίονας- όχημα του διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού Endeavor, το Endeavor Catalyst.

Αλλά, ας πάμε πίσω στο χρόνο. Ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου για 7 χρόνια ήταν ένα πολυταξιδεμένο στέλεχος της McKinsey & Company. Μάλιστα, από ότι είπε και ο ίδιος, από αυτά τα 7 χρόνια σύμφωνα με υπολογισμούς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αφορούσε τον χρόνο της διαμονής σε ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Έχοντας αυτή την προσωπική εμπειρία ενδιαφέρθηκε να διερευνήσει λύσεις – υπαρκτές και ρεαλιστικές- που θα προφύλασσαν και το στοιχείο της ιδιαίτερης ιδιωτικότητας ενός στελέχους. Η πρώτη από τις διαθέσιμες επιλογές αφορούσε την αναζήτηση ιδιωτικού διαμερίσματος από τον ίδιο. Αλλά, πολύ γρήγορα αποδείχθηκε ότι ήταν μια επιλογή που απαιτούσε χρόνο για προσωπική έρευνα στην αγορά του κάθε τόπου, ενώ υστερούσε στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το σημαντικώτερο δε όλων ήταν ότι κανείς δεν ήταν διατεθειμένος να νοικιάσει το σπίτι του για μικρό χρονικό διάστημα.

Σε αυτά τα χρόνια και σε αυτές τις συνθήκες, λοιπόν, γεννήθηκε και επωάσθηκε η ιδέα της Bluegroud. Μια ιδέα που έγινε λύση κυρίως για διαρκώς μετακινούμενους επαγγελματίες και στελέχη διεθνών εταιρειών και ομίλων. Μια λύση διαμερίσματος με φροντισμένο περιβάλλον – από τα έπιπλα μέχρι την πρόσβαση στη τεχνολογία- πληθώρα παρεχομένων υπηρεσιών και ανταγωνιστικό κόστος σε σχέση με τα ξενοδοχεία. Η εταιρεία πέραν όλων των άλλων παρέχει και τη δυνατότητα της μικρής διάρκειας διαμονής.

Πάντως, όπως ανέφερε ο Αλέξανδρος, ο πρώτος πελάτης έφτασε γρήγορα και αυτός ήταν μια ολόκληρη εταιρεία, η Coca-Cola. Σήμερα, η Coca-Cola παραμένει στη λίστα των πελατών, ενώ έχουν προστεθεί ο όμιλος της GSK και της ΕΥ.

Σήμερα, πέραν της ελληνικής αγοράς, η Bluegroud δίνει το παρών στην Κων/πολη και στο Ντουμπάι, ενώ πρόσφατα επέκτεινε τις δραστηριότητες της και στην Νέα Υόρκη. Μετά την Νέα Υόρκη, ο δρόμος της περαιτέρω επέκτασης είναι μακρύς!

Πηγή: newmoney.gr

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα