Ν. Φίλης: Αναγκαστήκαμε να κάνουμε ορισμένες ρυθμίσεις – δεν ήταν γιατί το θέλαμε

Ο πρώην υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, τόνισε: «Αν η κυβέρνηση αναγκάστηκε να κάνει ορισμένες ρυθμίσεις, αναγκάστηκε να κάνει ρυθμίσεις μέσα σε ένα πλαίσιο των γενικότερων καταναγκαστικών επιλογών, των μέτρων που ψηφίσαμε εδώ την περασμένη εβδομάδα και που θα δούμε πού θα καταλήξουμε κιόλας».

«Αναγκαστήκαμε να το κάνουμε αυτό. Δεν ήταν γιατί το θέλαμε, αλλά γιατί θα έπρεπε να σταθμίσουμε ορισμένα στοιχεία και πολιτικές επιλογές που είχαμε μπροστά μας», συμπλήρωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Σχετικά με την αναφορά του υπουργού, Κώστα Γαβρόγλου, ότι τα πειθαρχικά ζητήματα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών παραμένουν στην αρμοδιότητα των Πειθαρχικών Συμβουλίων, ο κ. Φίλης, αφού είπε ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα κράτη δικαίου, έκανε λόγο για δήλωση, η οποία δείχνει την εμπιστοσύνη αυτής της κυβέρνησης στη λειτουργία της ιδιωτικής εκπαίδευσης με βάση κριτήρια ισονομίας.

Κώστας Γκιουλέκας: Δέσμια των ιδεοληψιών της η κυβέρνηση, έχασε μια λαμπρή ευκαιρία για συναίνεση στα θέματα της Παιδείας

Κατεξοχήν πεδίο συναίνεσης και όχι πολιτικής αντιπαράθεσης χαρακτήρισε τον χώρο της Παιδείας ο βουλευτής Θεσσαλονίκης της ΝΔ, πρώην υφυπουργός Παιδείας, Κώστας Γκιουλέκας, επισημαίνοντας ταυτοχρόνως ότι η κυβέρνηση είχε μια λαμπρή ευκαιρία να επιδιώξει τη συναίνεση κι όχι να ακολουθήσει την πάγια πρακτική της να απομονώνεται μέσα στις ιδεοληψίες και τις εμμονές της.

«Δεν μπορείτε να φέρνετε ένα νομοσχέδιο για την Παιδεία ως επείγον», είπε ο κ. Γκιουλέκας και εξήγησε πως με αυτή τη διαδικασία που επέλεξε η κυβέρνηση, το νομοσχέδιο δεν ετέθη σε δημόσια διαβούλευση και δεν υπήρξε η ευκαιρία ενός διαλόγου που θα οδηγούσε σε μια σύνθεση απόψεων.

Κατά την τοποθέτησή του στην Ολομέλεια της Βουλής, στο νομοσχέδιο για τα μέτρα επιτάχυνσης του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης, ο βουλευτής της ΝΔ επισήμανε ιδιαιτέρως ότι η κυβέρνηση αυτή, θεωρεί την επαγγελματική εκπαίδευση σαν «αποπαίδι», κάτι που αποδεικνύεται – όπως είπε – από το γεγονός ότι απέκλεισε από τους φορείς, οι οποίοι προσήλθαν στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, εκείνους που έχουν σχέση με την τεχνική εκπαίδευση (όπως την ΟΛΤΕΕ, τον ΕΟΠΠΕΠ, την Ένωση Καθηγητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης). Τέλος, ο πρώην υφυπουργός Παιδείας στιγμάτισε την «τραγική καθυστέρηση» της ανάρτησης του πίνακα των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που τοποθετούνται στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, η οποία έγινε μόλις πριν από δύο εβδομάδες.

«Λίγο πριν τελειώσει η σχολική χρονιά, στέλνετε εκπαιδευτικούς στα ΣΔΕ, κοροϊδεύοντας ουσιαστικά τους συνανθρώπους μας οι οποίοι προσπαθούν στα σχολεία αυτά, να ολοκληρώσουν έναν κύκλο σπουδών που δεν κατάφεραν έως τώρα να κάνουν» παρατήρησε ο κ. Γκιουλέκας και απευθύνθηκε προς τον υπουργό Παιδείας, λέγοντας: «Έτσι φροντίζετε αυτούς τους συμπολίτες μας;».

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα