Όπως μεταδίδει το Εθνος, την ίδια στιγμή, εξετάζεται και η επιβολή «κοινωνικής εργασίας» σε όσους προκαλούν τροχαία με θανατηφόρες ή βαριές σωματικές βλάβες, ενώ στο τραπέζι βρίσκεται και η αύξηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους, η οποία συζητείται εδώ και χρόνια χωρίς ωστόσο να έχει εφαρμοστεί ακόμα.
Οι αλλαγές, σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών Ν. Μαυραγάνη, έχουν ήδη συζητηθεί στην αρμόδια για την οδική ασφάλεια διακομματική επιτροπή της Βουλής, η οποία θα ξανασυνεδριάσει στα τέλη του μήνα. «Αν και δεν έχουμε οριστικοποιήσει ακόμα την πρότασή μας, οι πρώτες αντιδράσεις ήταν θετικές» σημειώνει ο ίδιος.