Η εταιρία που τρέχει με ρυθούς ανάπτυξης πάνω από 50% προσφέρει οπτιακουστικές λύσεις στα μέλη της πλατφόρμας, ώστε με τον τρόπο αυτό να επικοινωνήσουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οπως σημειώνει ο κ. Παπαχρήστος, η κινέζικη αγορά είναι ιδιαίτερα απαιτητική και δεν έχει καμια σχέση με τις παραδοσιακές. Για παράδειγμα ένας Κινέζος δεν μπορεί να αντιληφθεί πως γίνεται η παρασκευή ενός παραδοσιακού ελληνικού φαγητού σε έναν ελληνικό προορισμό, οπότε είναι χρήσιμο το οπτιακουστικό υλικό ώστε να αντιληφθεί αυτή την υπηρεσία, αναφέρει ο κ. Παπαχρήστος.
Eνδεικτικό της δυναμικής του κινέζικου τουρισμού αποτυπώνεται και στην ταξιδιωτική δαπάνη του, που όπως τονίζεται ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ την ημέρα και είναι μακράν στην κορυφή των τουριστών με τις υψηλές δαπάνες ανά ταξίδι. Η ελληνική Start-up βρίσκεται σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, ενώ ήδη έχει προβεί σημαντικές συνεργασίες με ταξιδιωτικούς πράκτορες στην Κίνα.